Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Sochaczew: Uporządkowanie terenu zabytkowego parku w miejscowości Sochaczew Chodaków, wpisanego do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod nr 46 z dnia 04.04.1962 r.
Numer ogłoszenia: 278514 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie terenu zabytkowego parku w miejscowości Sochaczew Chodaków, wpisanego do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod nr 46 z dnia 04.04.1962 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uporządkowanie terenu zabytkowego parku w miejscowości Sochaczew Chodaków, wpisanego do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod nr 46 z dnia 04.04.1962 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełenia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1. 3.Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych); 6.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2008 (zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ); 7.Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min.3 - z podaniem zakresu prac, terminem realizacji i wartością). Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Instrukcji oraz przedstawiać roboty wykonane w okresie ostatnich 3 lat licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 8.Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia(wg wzoru na załączniku nr 4). 9.Informację z banku kredytującego na temat wysokości dostępnego kredytu lub informacja określająca posiadane środki lub dostęp do nich. 10. Zaparafowane istotne postanowienia umowy. 11. Polisa ubezpieczeniowa zgodnie z punktem 2.7. SIWZ. 12. Zestawienie kosztów sporządzone na druku Zamawiającego. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty te składa się w sposób i na zasadach określonych w ust. 2 i 3 wyżej powołanego §. 16. Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum do oferty powinny być dołączone: pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę , oraz zobowiązanie tych podmiotów, że w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy z zamawiającym zawrą umowę (i przekażą Zamawiającemu) zawierającą następujące zobowiązania: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem procentowego udziału w realizacji zamówienia), d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum do chwili ustania okresów rękojmi i gwarancji, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.sochaczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sochaczewie
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
pok. nr 505.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





