eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Wałbrzych: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 276205 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, fax. 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu. Zadanie nr 1 polega na: - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 tygodni o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, minimalnie 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; Zadanie nr 2 polega na: - sprawdzaniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ustawy Prawo budowlane, winien obejmować: 1) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń w tym: a) ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, b) stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, c) stan techniczny łączników, rur zapiecowych, d) prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej), e) czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, f) czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, 4) badanie ciągu kominowego, 5) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: a) głowic kominowych, b) ścian kominowych nad dachem i na strychu, c) nasad kominowych, d) prawidłowości wylotów przewodów 6) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: a) włazów, drabin, skotwień itp. b) ław kominiarskich, 7) badanie szczelności przewodów kominowych, 8) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, 9) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 10) sporządzanie protokołów z dokonanej kontroli zawierających opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Zadanie nr 3 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych, Zadanie nr 4 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych. Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Zadanie nr 5 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Zadanie nr 6 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych). Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 3, 4, 5, 6 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. Liczba budynków stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie określonym w pkt 3 SIZW, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne, tj.: 1) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ dla danego zadania, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2) dysponują na terenie miasta Wałbrzycha co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje, a) staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, b) uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; 3) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł niezależnie od zakresu złożonej oferty. 3. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 i/lub 2 Wykonawca winien dodatkowo: 1) dysponować co najmniej 8. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadań nr 1 i/lub 2 opisanych w pkt. 3 SIWZ; Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego A stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 3. oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 22 ustawy p.z.p. oraz, że nie jest wykluczony z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wg załączonego formularza B do SIWZ; 4. wykazu usług, wg załączonego formularza C do SIWZ; 5. wykazu osób, wg załączonego formularza D do SIWZ; 6. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 7. dokumentów potwierdzających, że usługi tożsame z przedmiotem zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane przez wykonawcę należycie. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: - wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 9 ust. 2,3 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 9 ust. 1,4,5,6,7 składają razem. Uwaga: 1. Zamawiający łącznie ocenia uczestników konsorcjum. 2. Zgodnie z art. 141 ustawy p.z.p. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału podpisanego przez wystawcę lub w postaci kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Dokumenty złożone przez oferenta w trakcie procedury przetargowej, zatrzymuje zamawiający. Jeżeli w dokumentach, o których mowa w pkt. 9 wskazane są wartości w innej walucie niż złoty polski, zamawiający dokona przeliczenia, przyjmując kurs walut z tabel Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 15) 58-304 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 10) 58-304 Wałbrzych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 polega na: - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 tygodni o obwodzie wewnętrznym do 108 cm oraz powyżej 108 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, minimalnie 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 6 miesięcy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 polega na: - sprawdzaniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ustawy Prawo budowlane, winien obejmować: 1) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń w tym: a) ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, b) stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, c) stan techniczny łączników, rur zapiecowych, d) prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej), e) czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, f) czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, 4) badanie ciągu kominowego, 5) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: a) głowic kominowych, b) ścian kominowych nad dachem i na strychu, c) nasad kominowych, d) prawidłowości wylotów przewodów 6) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: a) włazów, drabin, skotwień itp. b) ław kominiarskich, 7) badanie szczelności przewodów kominowych, 8) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, 9) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 10) sporządzanie protokołów z dokonanej kontroli zawierających opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych, Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 3 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych. Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 4 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 5 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych). Usługi wyszczególnione w zadaniu nr 6 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.