Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Olsztyn: Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę pokrycia dachowego i przebudowę PDOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 275243 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę pokrycia dachowego i przebudowę PDOZ w budynku Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę pokrycia dachowego oraz przebudowę PDOZ (Punkt Dozoru Osób Zatrzymanych) w budynku Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy przy ul. Mickiewicza 17 (działka nr 77/2), na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego. Prace I-go etapu obejmują przebudowę i remont kompleksowy pomieszczeń dla osób zatrzymanych wraz z budową schodów wejściowych. Prace II-go etapu obejmują wymianę pokrycia dachowego. Obiekt jest objęty ochroną konserwatora zabytków. Na zakres prac objętych przedmiotem zamówienia składa się m.in.: a)wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych parteru budynku Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy obejmujące m.in.: - rozbiórkę ścian i postawienie nowych ścianek działowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę posadzek, - wykonanie schodów wejściowych, - wykonanie instalacji (elektrycznych oświetlenia, alarmowych, łącznościowych), - wykonanie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej i wentylacji mechanicznej, b) wymiana pokrycia dachowego w skład której wchodzą m.in.: - prace rozbiórkowe, - wykonanie dodatkowych wzmocnień konstrukcji dachowej, - wykonanie docelowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej typu holenderka - esówka, - wykonanie lukarn. Zakres prac obejmuje wszelkie roboty budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) wraz z budową schodów wejściowych oraz wymianą pokrycia dachowego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a zakres wskazany w przedmiarach robót. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p., do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie realizowane w II etapach: I etap - od dnia przekazania terenu budowy do 19 grudnia 2008 r. do wysokości środków finansowych ujętych w planie finansowym Zamawiającego na 2008 rok. II etap - do dnia 31 sierpnia 2009 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, ktorzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. a)warunki określone w pkt.1 i pkt. 4 muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)warunki określone w pkt. 2 i pkt. 3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach Prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z kopią zaświadczenia o wpisie na listę samorządu zawodowego, aktualnego na dzień składania ofert). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i wskazał w ofercie co najmniej: a)Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Ponadto Kierownik budowy winien legitymować się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (podst. prawna: § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 z 2004 r. poz. 1579). Dokument stwierdzający doświadczenie Kierownika budowy o wymaganej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych winien być potwierdzony przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie ul. Podwale 1 (podstawa: Decyzja WKZ nr 145/2008 z dnia 05.09.2008 r. pkt. 4). b)Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. c)Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 800.000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad, itp.) Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia są roboty polegające na: wykonaniu budowy budynku lub wykonaniu remontu budynku bezwzględnie obejmującego w swoim zakresie remont dachu. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 3 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: polisę ubezpieczeniową, a w przypadku braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - aktualna na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.; 2)Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn
faks 089 522-52-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





