eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4784 w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Rzeszów: Usługa w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4784 w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 27499 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.army.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4784 w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej w jednostkach wojskowych podległych 34 WOG Rzeszów zlokalizowanych w m. Nisko, Stalowa Wola i m. Rzeszów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonywanie kompleksowej obsługi jednostek w kolejnych miesiącach po zakończeniu realizacji zamówienia dotyczy tylko części nr 2, 3 i 4;

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr 1, 2 i 3 - Dysponowanie co najmniej jedną osobą mającą co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek organizacyjnych Służb Mundurowych. Wskazana osoba winna być wpisana na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych - tekst. jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm. lub art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz.1188 z późn. zm). Zamawiający wymaga aby osoba wskazana w ofercie jako posiadająca doświadczenie zawodowe, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wykonywała przedmiot zamówienia. Dla części nr 4 - Dysponowanie co najmniej jedną osobą mającą co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek organizacyjnych Służb Mundurowych i posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej - poufne oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Niezależnie od powyższego Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, prowadzący działalność w innej formie, aniżeli osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na własny rachunek, winien dodatkowo posiadać poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -poufne. Wymagane powyżej poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych winny zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych uprawniać do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej - poufne, znajdujących się w dyspozycji jednostek wojskowych. Wskazana osoba winna być wpisana na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych - tekst. jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm. lub art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz.1188 z późn. zm). Zamawiający wymaga aby osoba wskazana w ofercie jako posiadająca wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, o którym mowa powyżej, wykonywała przedmiot zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.; ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie; ul. Krakowska 11B ; pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr pokój nr 1 - Kancelaria Jawna Jednstki Wojskowej 4784 w Rzeszowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa następujących podmiotów Jednostka Wojskowa 3730 Nisko Jednostka Wojskowa 3538 Nisko 3 Kompania Regulacji Ruchu Nisko 6 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Stalowa Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa następujących podmiotów Jednostka Wojskowa 3841 Rzeszów, ul. Lwowska 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa następujących podmiotów Jednostka Wojskowa 21 bdow ; ul. Dąbrowskiego 22, 35-959 Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa następujących podmiotów 21 blog ; ul. Langiewicza 4 35-326 Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.