Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Kraków: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW, UTRZYMANIA
W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, SYSTEMÓW KLAP ODDYMIAJĄCYCH, SYSTEMÓW KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH ODCINAJĄCYCH JAK RÓWNIEŻ MONITOROWANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM.
Numer ogłoszenia: 274908 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI, NAPRAW, UTRZYMANIA W STAŁEJ SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, SYSTEMÓW KLAP ODDYMIAJĄCYCH, SYSTEMÓW KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH ODCINAJĄCYCH JAK RÓWNIEŻ MONITOROWANIA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej, systemów klap oddymiających, systemów klap przeciwpożarowych odcinających jak również monitorowania systemu sygnalizacji pożaru w Zakładzie Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim ul. Mickiewicza 7 - zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - zostaną odrzucone. 5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zakres usługi oraz wykaz urządzeń objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. a) specyfikacji, oraz certyfikaty systemowe dla prowadzonej działalności w zakresie usług konserwacji sygnalizacji alarmu pożaru, klap oddymiających oraz monitoringu pożarowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą należy złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) b) dokumenty potwierdzające że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wymienione w pkt VII specyfikacji), c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 8b specyfikacji, d) szczegółową ofertę cenową (według wytycznych zamieszczonych w pkt. XIV/2 specyfikacji) e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokładny opis przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem wymogów określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji certyfikaty systemowe dla prowadzonej działalności w zakresie usług konserwacji sygnalizacji alarmu pożaru, klap oddymiających oraz monitoringu pożarowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na dzienniku podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., pokój nr 238 lub przesłać pocztą..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd urządzeń instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW w Poznaniu w roku 2026
- Wykonanie przeglądu, konserwacji i wymiany elementów eksploatacyjnych zasilaczy UPS Legrand Trimod HE oraz Socomed
- "Kompleksowa usługa dozoru i ochrony mienia w obiektach Muzeum Okręgowego w Rzeszowie w 2026 r."
- Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB 1-6
- Serwis eksploatacyjny instalacji przeciwpożarowych (usługa roczna) dla potrzeb ICM UW.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





