eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StanisławówDowożenie uczniów do Zespołu Szkolnego w Stanisławowie, Gimnazjum w Stanisławowie oraz Zespołu Szkół w Pustelniku w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Stanisławów: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolnego w Stanisławowie, Gimnazjum w Stanisławowie oraz Zespołu Szkół w Pustelniku w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 274778 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Oświatowo-Wychowawczy , ul. Szkolna 4, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 025 7575156, faks 025 7575156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szow.stanislawow.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolnego w Stanisławowie, Gimnazjum w Stanisławowie oraz Zespołu Szkół w Pustelniku w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolnego w Stanisławowie, Gimnazjum w Stanisławowie oraz Zespołu Szkół w Pustelniku w roku szkolnym 2012/2013 Wspólny Słownik Zamówień (CPV) kod CPV 60112000 -6 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Dowóz uczniów będzie odbywał się w dniach nauki szkolnej i polegał na przewozie dzieci rano do szkoły na godzinę 800 i odwiezieniu ich po zajęciach szkolnych do domu około godz 1300 i 1430. Konkretne godziny, w danym dniu na poszczególnych trasach będą uzależnione od planu lekcji w poszczególnych szkołach objętych dowożeniem. Planowana liczba dzieci dowożonych na poszczególnych trasach do 45 osób. Zamawiający zastrzega możliwość rozszerzenia lub skrócenia tras do 20 % wówczas koszt przewozu będzie zwiększony, lub zmniejszony proporcjonalnie do ilości kilometrów. Dowożenie będzie obejmowało niżej wymienione trasy rano i po południu: 1. rano: 1.1. Ciopan - Wólka Wybraniecka - Pustelnik - 8 km 1.2. Stanisławów - Rządza - Stanisławów - Kolonie Stanisławów - Rządza - Retków - Stanisławów - 34 km 2. po południu: 2.1. Pustelnik- Wólka Wybraniecka - Ciopan - 8 km 2.2. Stanisławów - Retków - Rządza - Kolonie Stanisławów - Stanisławów - Retków - Rządza - 34 km Zamawiający zobowiązuje się do zabezpieczenia opieki nad dziećmi w jednym autokarze podczas przejazdu w każdym dniu. W przypadku gdy wykonawca będzie wykonywał usługę przy pomocy więcej niż jednego pojazdu to w pozostałych musi zapewnić opiekę nad dziećmi we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienie uzupełniające będzie zrealzowane w razie konieczności rozszerzenia tras dowozu uczniów. Długość tras będzie się mogła zwiększyć o 20%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w formie załącznika nr 3 - licencję nas wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów:w formie załącznika nr 10 - referencje z ostatnich trzech lat stwierdzające prowadzenie działalności polegającej na przewozie dzieci do szkół lub oświadczenie o wykonywaniu przewozów pasażerskich.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 6 - potencjał techniczny tj. wykaz środków transportowych niezbędnych do realizacji zamówienia jakim dysponuje Wykonawca, kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, które będą prowadzić dowożenie, w formie załącznika nr 7 - kserokopie aktualnych polis ubezpieczeniowych pojazdów, - w formie załącznika nr 8 - kserokopie świadectw kwalifikacji kierowców, w formie załącznika nr 9 - kserokopie praw jazdy kierowców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi: - nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. -spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy j.w - złożyć ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - formularzu oferty sporządzonym na druku przekazanym w materiałach przetargowych z podpisem osoby (osób) wymienionej w stosownym akcie prawnym - uprawnionym do występowania w imieniu wykonawcy, a wszystkie strony oferty, w tym wszystkie załączniki, będą parafowane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta- w formie załącznika nr 1 do oferty- oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (na druku załączonym do materiałów przetargowych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: w formie załącznika nr4 - oświadczenie o braku zaległości podatkowych na druku będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ, 5 - w formie załącznika nr 5 - oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na druku będącym załącznikiem nr 5 do SIWz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szow.stanislawow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Oświatowo - Wychowawczy ,ul. Szkolna 4, 05-304 Stanisławów pow. miński, woj. mazowieckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Zespół Oświatowo - Wychowawczy ,ul. Szkolna 4, 05-304 Stanisławów pow. miński, woj. mazowieckie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.