eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Suszec: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 273095 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259423 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r., zwana dalej zamówieniem. 3.2. ŁĄCZNA SZACUNKOWA MOC ZAMÓWIENIOWA I PLANOWANE SZACUNKOWE ZUŻYCIE ENERGII DLA WSZYSTKICH PODMIOTÓW W OKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 1.046,22 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 807.045,41 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 276.745,41 kWh, Taryfa C21 - 69.912,00 kWh, Taryfa G11 - 789,00 kWh, Dzienna C12 b - 149.127,00 kWh, Nocna C12 b - 310.472,00 kWh Ilości kWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ są ilościami szacunkowymi. Określenie przewidywanego poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 1do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 3.3. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy energii dla następujących punktów, obiektów i placówek: a) oświetlenie uliczne - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.1 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 120,12 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 461.260,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 1.661,00 kWh, Dzienna C12 b - 149.127,00 kWh, Nocna C12 b - 310.472,00 kWh, b) obiekty Urzędu Gminy Suszec - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.2 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 404,30 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 85.087,33 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 84.298,33 kWh, Taryfa G11 - 789,00 kWh, c) obiekty Gminnego Zespołu Oświaty i Sportu - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.3 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.2) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 90,50 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 34.927,58 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 34.927,58 kWh, d) placówka Przedszkola Publicznego w Suszcu - punkt poboru energii określa zał. nr 1.4 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.3) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 40,00 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 3.780,50 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 3.780,50 kWh, e) placówka Szkoły Podstawowej w Radostowicach - punkt poboru energii określa zał. nr 1.5) ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.4) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 32,90 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 43.500,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 43.500,00 kWh, f) placówka Przedszkola Publicznego w Radostowicach - punkt poboru energii określa zał. nr 1.6 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.5 SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 21,10 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 3.684,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 3.684,00 kWh, g) placówka Szkoły Podstawowej w Kobielicach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.7 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.6) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 106,00 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 34.351,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 1.247,00 kWh, Taryfa C21 - 33.104,00 kWh, g) placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.8 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.7) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 56,50 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 44.667,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 44.667,00 kWh, i) placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.9 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.8) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 134,80 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 48.572,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 11.764,00 kWh, Taryfa C21 - 36.808,00 kWh. j) placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.10 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.9) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 40,00 kW Planowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 47.216,00 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 47.216,00 kWh, 3.4. Na każde zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, wymienione w pkt.3.3 SIWZ zostanie podpisana odrębna umowa z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego. Umowę dla danego zakresu punktów poboru energii będzie ze strony Zamawiającego podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza. Podmioty zarządzające zostały określone w pkt. 3.3 SIWZ. Łącznie na realizację przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 11 umów. 3.5. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY dla poszczególnych zakresów punktów poboru energii, zostały określone w zał. 2 do SIWZ. 3.6. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 09310000-5 Elektryczność.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRADEA Sp. z o.o., ul. Al. Kościuszki 27/4, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264622,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230238,82

  • Oferta z najniższą ceną: 230238,82 / Oferta z najwyższą ceną: 230238,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.