Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-12-02
Suszec: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY O¦WIETLENIA ULICZNEGO I WYBRANYCH OBIEKTÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUSZEC W OKRESIE DO 31.12.2014R.
Numer og³oszenia: 259423 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. ¶l±skie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.suszec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY O¦WIETLENIA ULICZNEGO I WYBRANYCH OBIEKTÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUSZEC W OKRESIE DO 31.12.2014R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby o¶wietlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie do 31.12.2014 r., zwana dalej zamówieniem. 3.2. £¡CZNA SZACUNKOWA MOC ZAMÓWIENIOWA I PLANOWANE SZACUNKOWE ZU¯YCIE ENERGII DLA WSZYSTKICH PODMIOTÓW W OKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 1.046,22 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 807.045,41 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 276.745,41 kWh, Taryfa C21 - 69.912,00 kWh, Taryfa G11 - 789,00 kWh, Dzienna C12 b - 149.127,00 kWh, Nocna C12 b - 310.472,00 kWh Ilo¶ci kWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ s± ilo¶ciami szacunkowymi. Okre¶lenie przewidywanego poboru energii s³u¿y wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilo¶ciach. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci, bez konieczno¶ci zmiany warunków umowy oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Faktyczne zu¿ycie energii (mniejsze lub wiêksze od prognozy zu¿ycia energii wskazanej w za³±czniku nr 1do SIWZ), uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z tym ¿e niezale¿nie od wielko¶ci zu¿ycia Wykonawca zobowi±zany jest w ka¿dym przypadku stosowaæ zaoferowane w ofercie ceny energii. Na powy¿sze Wykonawca wyra¿a zgodê. Rozliczenie dostawy energii odbywaæ siê bêdzie na podstawie faktycznego zu¿ycia energii wg cen i stawek op³at wynikaj±cych ze z³o¿onej oferty. 3.3. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy energii dla nastêpuj±cych punktów, obiektów i placówek: a) o¶wietlenie uliczne - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.1 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 120,12 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 461.260,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 1.661,00 kWh, Dzienna C12 b - 149.127,00 kWh, Nocna C12 b - 310.472,00 kWh, b) obiekty Urzêdu Gminy Suszec - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.2 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 404,30 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 85.087,33 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 84.298,33 kWh, Taryfa G11 - 789,00 kWh, c) obiekty Gminnego Zespo³u O¶wiaty i Sportu - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.3 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.2) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 90,50 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 34.927,58 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 34.927,58 kWh, d) placówka Przedszkola Publicznego w Suszcu - punkt poboru energii okre¶la za³. nr 1.4 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.3) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 40,00 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 3.780,50 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 3.780,50 kWh, e) placówka Szko³y Podstawowej w Radostowicach - punkt poboru energii okre¶la za³. nr 1.5) ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.4) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 32,90 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 43.500,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 43.500,00 kWh, f) placówka Przedszkola Publicznego w Radostowicach - punkt poboru energii okre¶la za³. nr 1.6 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.5 SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 21,10 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 3.684,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 3.684,00 kWh, g) placówka Szko³y Podstawowej w Kobielicach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.7 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.6) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 106,00 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 34.351,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 1.247,00 kWh, Taryfa C21 - 33.104,00 kWh, g) placówka Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.8 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.7) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 56,50 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 44.667,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 44.667,00 kWh, i) placówka Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.9 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.8) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 134,80 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 48.572,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 11.764,00 kWh, Taryfa C21 - 36.808,00 kWh. j) placówka Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii okre¶la za³. nr 1.10 ZAMAWIAJ¡CY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres zosta³ wskazany w pkt. 1.9) SIWZ. Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: ok. 40,00 kW Planowane szacunkowe zu¿ycie energii w okresie realizacji zamówienia: 47.216,00 kWh, w tym: Taryfa C11 ca³odobowa - 47.216,00 kWh, 3.4. Na ka¿de zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, wymienione w pkt.3.3 SIWZ zostanie podpisana odrêbna umowa z wykonawc± wy³onionym w drodze w/w postêpowania przetargowego. Umowê dla danego zakresu punktów poboru energii bêdzie ze strony Zamawiaj±cego podpisywa³ ten podmiot, który nimi zarz±dza. Podmioty zarz±dzaj±ce zosta³y okre¶lone w pkt. 3.3 SIWZ. £±cznie na realizacjê przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 11 umów. 3.5. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY dla poszczególnych zakresów punktów poboru energii, zosta³y okre¶lone w za³. 2 do SIWZ. 3.6. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): Kod CPV Nazwa 09310000-5 Elektryczno¶æ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJ¡CY NIE WYMAGA Z£O¯ENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê na obrót energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym czasie) wykona³ dostawy energii elektrycznej o ³±cznym wolumenie nie mniejszym ni¿ 450.000 kWh
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
ZGODNIE Z WARUNKAMI OKRE¦LONYMI W PKT III.3.2 NINIJSZEGO OG£OSZENIA;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ZGODNIE Z PKT. 13 A-C SIWZ: a) wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê, b) oferta musi byæ wype³niona zgodnie z tre¶ci± za³. nr 1 do SIWZ i podpisana przez osoby (osobê) uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy (podpis(y) winien/ny byæ opatrzony/e pieczêci± imienn± osoby (osób) uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawcy, a w przypadku braku pieczêci nale¿y z³o¿yæ czytelny podpis okre¶laj±cy imiê i nazwisko w/w osoby (osób), w tym m.in. musi zawieraæ: - o¶wiadczenie o udziale b±d¼ braku podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, - o¶wiadczenie o posiadaniu zawartej z TAURON Dystrybucja S.A. umowy o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej, umo¿liwiaj±cej wykonawcy sprzeda¿ energii elektrycznej Zamawiaj±cemu, c) je¿eli upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów do³±czonych do oferty (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzaj±cych status prawny wykonawcy), to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej notarialnie,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
ZGODNIE Z PKT. 20.2 - 20.3 SIWZ: 20.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w ni¿ej wymienionych przypadkach: a) zmiany adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiaj±cego/Wykonawcy, b) zmiany osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, c) zmiany bêd±cej skutkiem poprawy oczywistej omy³ki, d) zmiany ilo¶ci punktów poboru energii, zmiana mocy, grupy taryfowej oraz nazwy obiektów wskazanych w za³±cznikach do umowy, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zwi±zku ze zmian± ilo¶ci punktów poboru, f) zmiana ilo¶ci (wielko¶ci) zu¿ycia energii elektrycznej w stosunku do ilo¶ci szacowanych w SIWZ, g) dzia³ania si³ natury uznane za stan klêski ¿ywio³owej. 20.3. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiaj±cy wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo Wykonawcy, itp.). 3. W rezultacie dokonania czynno¶ci opisanych powy¿ej mo¿e doj¶æ do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj±cy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: URZ¡D GMINY SUSZEC
UL. LIPOWA 1
43-267 SUSZEC.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: URZ¡D GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIÊTRO).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, DOTYCZ¡ PKT 4 SIWZ: 4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - dla wszystkich punktów objêtych przedmiotem zamówienia wskazanych w za³. od nr 1.1 - 1.10, za wyj±tkiem ni¿ej wymienionych punktów, dla których termin realizacji zamówienia bêdzie obowi±zywa³ w nastêpuj±cych terminach: 1) przepompownia w Suszcu ul. Akacjowa - (nr ewidencyjny 13/0150014) - poz. 15 za³. 1.2: termin obowi±zywania umowy od 01.12.2014 r. - 31.12.2014 r., 2) przepompownia w Kryrach ul. Wilcza - (nr ewidencyjny 13/0150015) - poz. 16 za³. 1.2: termin obowi±zywania umowy od 01.12.2014 r. - 31.12.2014 r., 3) Hala Sportowa w Suszcu - (nr ewidencyjny 11/7056039 i 11/7056331) - poz. 1 i 2 za³. 1.4: termin obowi±zywania umowy od 01.08.2014 r. - 31.12.2014 r., 4) Przedszkole Publiczne w Suszcu ul. ¦w. Jana 70 - (nr ewidencyjny 11/7056235) - poz. 1 za³. 1.5: termin obowi±zywania umowy od 01.10.2014 r. - 31.12.2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW POWIATU CHE£MIÑSKIEGO W ENERGIÊ ELEKTRYCZN¡ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej i ¶wiadczenia us³ug dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jednostek organ. i zak³. bud¿."
- Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 m-cy od 01.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - O¶rodek Szkoleniowo - Integracyjny Okrêgu £ódzkiego ZHR w Gminie Rogów
wiêcej: Elektryczno¶æ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.