Og³oszenie z dnia 2025-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKOLA PODSTAWOWA NR 1 IM.GEN. FRANCISZKA KLEEBERGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000799629
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Pi³sudskiego 35
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z±bki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp1zabki.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a22eaed2-72d2-4691-9d16-c188b19b8acd
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00246151
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041541/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a22eaed2-72d2-4691-9d16-c188b19b8acd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia bêd± udostêpniane na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Korzystanie z platformy jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. „Formularz do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Z±bkach, ul. S³owackiego 21, 05-091 Z±bki. Telefon: 790-247-237, mail: mosir@zabki.pl.
2) W O¶rodku zosta³ wyznaczony Inspektor ochrony danych – P. Rados³aw Wasilewski, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez email daneosobowe@zabki.pl, telefonicznie 783-220-250 lub pisemnie na adres siedziby O¶rodka.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) Pani/Pana dane pozyskujemy: - od Pañstwa, - z innych ¼róde³ (np. osób trzecich, instytucji, organów) w zale¿no¶ci od charakteru i celu przetwarzania danych w konkretnym procesie przetwarzania.
11) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
12) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w Pani/Pana sprawienie nie bêd± podejmowane decyzje bez udzia³u cz³owieka), w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu.
13) Je¿eli Pani/Pana dane bêd± podlega³y profilowaniu, zostaniecie Pañstwo poinformowani o tym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP1 271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach im. genera³a Franciszka Kleeberga.
2. Prognozowana ilo¶æ zu¿ycia energii elektrycznej w okresie trwania zamówienia wynosi: 201 682 kWh.
3. Prognozowane zu¿ycie energii elektrycznej jest ilo¶ci± szacunkow±, co nie odzwierciedla realnego b±d¼ deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w okresie trwania umowy i w ¿adnym wypadku nie mo¿e byæ podstaw± do jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zamawianej energii elektrycznej.
4. Umowa wchodzi w ¿ycie z dniem zawarcia umowy, lecz nie wcze¶niej ni¿ z dniem skutecznego rozwi±zania dotychczasowej umowy sprzeda¿y energii elektrycznej z poprzednim sprzedawc± lub po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy.
5. Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD): PGE Dystrybucja S.A. Oddzia³ Warszawa.
6. Obecna umowa , której przedmiotem jest sprzeda¿ energii elektrycznej na potrzeby szko³y zawarta na okres do dnia 30.06.2025 r. z Wykonawc±: Respect Energy S. A. Ponadto, Zamawiaj±cy informuje, i¿ posiada zawart± z w/w Wykonawc± umowê zakupu energii elektrycznej z instalacji odnawialnych ¼róde³ energii (OZE), tj. instalacji fotowoltaicznej z okresem obowi±zywania do dnia 30.06.2025 r.
7. Zamawiaj±cy, w ramach prowadzonego postêpowania o udzielnie zamówienia przeka¿e niezw³ocznie niezbêdne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy (je¿eli bêdzie to wymagane).
8. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zawarcie umowy drog± elektroniczn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami:
Lp. Opis kryterium oceny ofert Waga kryterium (w %)
1. Cena 100
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert metod± punktow± przyznaj±c punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia standardy jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, którymi s±: zu¿ycie i zapotrzebowanie energii elektrycznej, grupy taryfowe, punkty odbioru energii elektrycznej, spe³niaj±c w ten sposób wymóg niezbêdny do nadania kryterium ceny wagi przekraczaj±cej 60%.
4. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w niniejszej SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców ww. warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który zrealizuje dostawy, do których realizacji wy¿ej wskazana koncesja jest wymagana (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp).
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¦WIADCZENIE wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.1. potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
AKTUALNA KONCESJA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy, którzy polegaj± na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagaj± obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w zakresie:
1) zwiêkszenia zapotrzebowania na przydzia³ mocy – zmiana warto¶ci umowy, szacowanej warto¶ci umowy,
2) zmniejszenia zapotrzebowania na przydzia³ mocy – zmiana warto¶ci umowy, szacowanej warto¶ci umowy,
3) zwiêkszenia ilo¶ci wskazañ punktu poboru mocy – zmiana warto¶ci umowy, szacowanej warto¶ci umowy,
4) zmniejszenia ilo¶ci wskazañ punktu poboru mocy – zmiana warto¶ci umowy, szacowanej warto¶ci umowy,
5) w przypadku zmiany zapotrzebowania na energiê elektryczn± Klienta,
6) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427)
– je¿eli Sprzedawca w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian zwróci siê w tej sprawie do Klienta z wnioskiem, w którym wyka¿e wp³yw tych zmian na koszty wykonania umowy przez Sprzedawcê.
3. W zwi±zku ze wskazanymi w ust. 2 okoliczno¶ciami, które mog± skutkowaæ mo¿liwo¶ci± zmiany umowy, w tym wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Sprzedawcy, ka¿da ze stron umowy, w terminie do 30 dnia od dnia zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci, mo¿e wyst±piæ na pi¶mie do drugiej strony o dokonanie zmiany umowy, w tym odpowiedniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. Wniosek strony o zmianê umowy powinien zawieraæ uzasadnienie. W terminie 14 od otrzymania wniosku druga Strona zobowi±zana jest udzieliæ odpowiedzi na powy¿szy wniosek. Brak odpowiedzi w powy¿szym terminie uznaje siê za niewyra¿enie zgody na zmianê umowy.
4. W przypadku wyst±pienia przez Sprzedawcê o zmianê wynagrodzenia podstaw± dokonania odpowiednich zmian wynagrodzenia bêdzie przedstawiona Klientowi kalkulacja kosztów przedstawiaj±ca wp³yw zmiany przepisów na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Sprzedawcê. Sprzedawca zobowi±zany jest dostarczyæ dokumentacjê potwierdzaj±c± poprawno¶æ dokonanej kalkulacji.
5. Przed podjêciem decyzji o zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia Klient dokona weryfikacji kalkulacji, o której mowa w ust. 5. Weryfikacji kalkulacji mo¿e dokonaæ osoba trzecia, dzia³aj±ca na zlecenie Klienta.
6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych zwi±zanych z realizacj± umowy przekraczaj±cych 5% cen towarów i us³ug konsumpcyjnych opublikowanych przez GUS, po up³ywie 6 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy oraz nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wysoko¶æ wynagrodzenia. Dla ustalenia wysoko¶ci zmiany cen przyjmuje siê oddzielne, sze¶ciomiesiêczne okresy, przy czym pierwszy sze¶ciomiesiêczny okres rozpoczyna siê od dnia zawarcia umowy.
7. W przypadku ustalenia przez Strony wysoko¶ci zmiany, o której mowa w ust. 7, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nastêpuje od chwili z³o¿enia wniosku przez Stronê o zmianê cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, o ile zosta³a zaakceptowana przez drug± Stronê umowy.
8. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-30
INNE PRZETARGI Z Z¡BEK
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 w Z±bkach"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach
- Modernizacja pomieszczeñ zapleczy socjalno-magazynowych kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" na terenie miasta Z±bki
wiêcej: przetargi w Z±bkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 w Z±bkach
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 2 w Z±bkach"
- Us³uga kompleksowej dostawy energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ugi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby POSI
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie gminy Babice w okresie 01.07.2025-30.06.2027
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Rokietnica.
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.