Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Kraków: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych
i wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i STWiORB wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.:
Budynek techniczny ACK Cyfronet AGH w Pychowicach
Numer ogłoszenia: 272586 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH , ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6323355, faks 012 6341084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i STWiORB wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Budynek techniczny ACK Cyfronet AGH w Pychowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB i projektowanej charakterystyki energetycznej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji celem uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji dla zadania pn.: Budynek techniczny ACK Cyfronet AGH w Pychowicach w oparciu o załączoną koncepcję programowo-przestrzenną, program funkcjonalno-użytkowy do koncepcji architektonicznej budynku technicznego ACK Cyfronet AGH, Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, decyzję środowiskową oraz wytyczne Zamawiającego uzyskane na etapie tworzenia dokumentacji projektowej (w szczególności podczas posiedzeń Rady Technicznej). Termin realizacji etapu I - do 2 miesięcy od daty udzielenia zamówienia Termin realizacji etapu II - do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia Termin realizacji etapu III - sukcesywnie, ale nie później niż do końca realizacji inwestycji (planowany termin zakończenia prac budowlanych czerwiec 2015 r.) Terminy poszczególnych faz projektowania uwzględniają czas trwania postępowań administracyjnych wg KPA. W przypadku przedłużania się tych terminów z przyczyn niezależnych od Jednostki Projektowania (np. ewentualne dodatkowe wymagania wynikające z postępowania administracyjnego, wymogów stawianych przez dostawców mediów, protesty i odwołania Stron, sprawy własnościowe, zgody na wejście w teren) każdorazowo będzie ustalany, obustronnie uzgodniony, nowy termin. Za takie przedłużenie Jednostka Projektowania odpowiedzialności nie ponosi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek Zamawiający oceni jako spełniony, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden projekt, na kwotę min. 300 000 zł brutto, odpowiadający charakterem przedmiotowi zamówienia - tj. wielobranżowy projekt budynku którego częścią jest serwerownia, o powierzchni minimum 300 m2, zapewniająca specjalizowaną przestrzeń dla komputerów tworzących system informatyczny wraz z niezbędną infrastrukturą. Przez określenie system informatyczny należy rozumieć serwery sieciowe i telekomunikacyjne, komputery dużej mocy obliczeniowej oraz systemy magazynujące dane. Zamawiający wymaga, aby w skład niezbędnej infrastruktury serwerowni zaprojektowanego budynku wchodziły co najmniej: system klimatyzacji technologicznej służącej do schładzania komputerów, systemy zapewniające nieprzerwane ich zasilanie, a także zasilanie w.w. klimatyzacji, systemy zabezpieczające przed zniszczeniem komputerów w wyniku pożaru oraz systemy kontroli i ograniczenia dostępu do pomieszczeń serwerowni.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku dot. osób zdolnych do realizacji zamówienia będzie dysponowanie osobami: posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane tj. uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności: -architektonicznej -konstrukcyjno-budowlanej -instalacyjnej (tzw. sanitarnej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -instalacyjnej (tzw. elektrycznej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznej Osoby, o których mowa powyżej muszą posiadać aktualne członkostwo Izby ArchitektówRP lub Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2.w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać zamówienie poprzez podwykonawców wskazać musi w ofercie jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom (w przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie powierza podwykonawcom wykonania żadnej z części zamówienia), 3.pełnomocnictwo dla przedstawiciela lub przedstawicieli reprezentujących Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu (treść pełnomocnictwa określać musi dokładnie zakres umocowania) o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a)wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b)ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia lub w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami powodującymi ograniczenie środków finansowych, c)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie d)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a)następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, b)następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. c)następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak: niedotrzymania terminów odbiorów poszczególnych etapów zamówienia i innymi utrudnieniami lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cyfronet.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ACK CYFRONET AGH
ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 11:00, miejsce: ACK CYFRONET AGH ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków, pokój 221, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- Etap 1 remontu budynku użytkowego przy ul. Krasińskiego 23 w Krakowie w zakresie remontu świetlika w dachu.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku
- 40. Adaptacja pierwszego piętra w budynku przy ul. Jasnogórskiej 11 w Krakowie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa parkingu na os. Kolorowym w ramach Programu budowy parkingów lokalnych
- Prace konserwatorskie przy wątkach kamiennych i ceglanych w pomieszczeniach Wielkiej Wagi w Rynku podziemnym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Oranżerii Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku"
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
- ZP/CZD/097/25 Adaptacja pomieszczeń dla Działu Udostępniania i Digitalizacji Dokumentacji Medycznej na terenie IPCZD - w trybie "zaprojektuj i wybuduj",
- Wykonanie dokumentacji projektowej na drogę dojazdową do budynku Politechniki Morskiej w Szczecinie - SDM Korab.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na prace termomodernizacyjne w budynku przy ul. Bernardyńska 8 w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.