eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Włocławek: ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 272058 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228162 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania w pomieszczeniach w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ) Powierzchnia użytkowa 808,4 m2 Częstotliwość i godziny sprzątania: - w dni robocze w godz. od 6.00 - 20.00, praca wykonywana przez 3 pracowników tj. w godz. od 6.00 - 14.00 - 2 pracowników,w godz. od 14.00 - 20.00 - 1 pracownik,w godz. od 7.00 - 10.00 - w niedziele, święta i dni wolne od pracy - 1 pracownik. . Usługa sprzątania pomieszczeń Stacji: w Brześciu Kujawskim, ul. Hanki Sawickiej 5 - pow. 36,35 m2, we Włocławku, ul. Papieżka 89 - pow. 52,24 m2, we Włocławku, ul. Kaliska 104a - pow. 72 m 2, usługa sprzątania w Brześciu Kujawskim i we Włocławku, przy ul. Papieżka 89, ul. Kaliska 104 a - odbywać się będzie 2 razy w tygodniu. Zakres sprzątania stałe utrzymywanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, biurowych, komunikacyjnych specjalnego znaczenia, gabinetach zabiegowych i lekarskich oraz pozostałe wymienione w siwz, zaopatrzenie w środki czystości w postaci mydła w płynie, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, kostek WC, odświeżaczy powietrza, w pomieszczeniach we Włocławku przy ul. Lunewil , Kaliskiej 104a, Papieżka 89 i takich samych dla pomieszczeń rejonów stacjonowania karetek w Kowalu, Izbicy Kujawskiej, Chodczu i Brześciu Kujawskim. Jakość środków podlega kontroli przez Zamawiającego. czyszczenie mechaniczne posadzek z tworzyw sztucznych, naturalnych, mycie okien. W ciągu okresu trwania umowy wymagane jest mycie okien 1 raz na 2 miesiące bieżące mycie oszklonych drzwi wejściowych. Mechaniczne czyszczenie posadzek wymagane jest 1 raz w kwartale. Szczegółowy zakres i częstotliwość sprzątania określa Plan Higieny stanowiący załącznik nr 6 do siwz. Dodatkowo do usługi sprzątania należy przekazywanie odzieży i pościeli do pralni 2 x w tygodniu rzeczy do pralni oraz wydawanie czystej odzieży i pościeli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA KO-MAR, UL. DOBIEGNIEWSKA 21, 87-820 KOWAL, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73504,80 / Oferta z najwyższą ceną: 289284,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.