eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Włocławek: ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku )
Numer ogłoszenia: 228162 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/10/2013 Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Lunewil 15 we Włocławku ( obiekt dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ) Powierzchnia użytkowa 808,4 m2 Częstotliwość i godziny sprzątania: - w dni robocze w godz. od 600 - 2000, praca wykonywana przez 3 pracowników tj. w godz. od 600 - 1400 - 2 pracowników, w godz. od 1400 - 2000 - 1 pracownik, w godz. od 700 - 1000 - w niedziele, święta i dni wolne od pracy - 1 pracownik. 2. Usługa sprzątania pomieszczeń Stacji: w Brześciu Kujawskim, ul. Hanki Sawickiej 5 - pow. 36,35 m2, we Włocławku, ul. Papieżka 89 - pow. 52,24 m2, we Włocławku, ul. Kaliska 104a - pow. 72 m 2, usługa sprzątania w Brześciu Kujawskim i we Włocławku, przy ul. Papieżka 89, ul. Kaliska 104 a - odbywać się będzie 2 razy w tygodniu. Zakres sprzątania stałe utrzymywanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, biurowych, komunikacyjnych specjalnego znaczenia, gabinetach zabiegowych i lekarskich oraz pozostałe wymienione w siwz, zaopatrzenie w środki czystości w postaci mydła w płynie, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, kostek WC, odświeżaczy powietrza, w pomieszczeniach we Włocławku przy ul. Lunewil , Kaliskiej 104a, Papieżka 89 i takich samych dla pomieszczeń rejonów stacjonowania karetek w Kowalu, Izbicy Kujawskiej, Chodczu i Brześciu Kujawskim. Jakość środków podlega kontroli przez Zamawiającego. czyszczenie mechaniczne posadzek z tworzyw sztucznych, naturalnych, mycie okien. W ciągu okresu trwania umowy wymagane jest mycie okien 1 raz na 2 miesiące bieżące mycie oszklonych drzwi wejściowych. Mechaniczne czyszczenie posadzek wymagane jest 1 raz w kwartale. Szczegółowy zakres i częstotliwość sprzątania określa Plan Higieny stanowiący załącznik nr 6 do siwz. Dodatkowo do usługi sprzątania należy przekazywanie odzieży i pościeli do pralni 2 x w tygodniu rzeczy do pralni oraz wydawanie czystej odzieży i pościeli..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na potwierdzenie czego Wykonawca złoży: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do siwz. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do siwz ) wg reguły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tj. usługę sprzątania obiektu lub obiektów o łącznej powierzchni co najmniej 800 m kw ( usługa główna). W celu oceny spełniania tego warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywanych usług ( załącznik nr 4 do siwz oraz dowód/dowody czy usługa/usługi podane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu usług oraz dowodów na okoliczność czy usługi zostały wykonane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do siwz ) wg reguły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do siwz ) wg reguły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do siwz ) wg reguły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku, Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów : opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do siwz ) wg reguły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi obniżenie ceny; niezależnie od okoliczności ja powodujących, 2) wskutek zmiany stawki podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana od dnia wejścia w życie ceny netto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT, cena brutto pozostaje bez zmian; 3) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do nadzoru nad realizacją umowy; 4) nastąpi zmiana środków dezynfekcyjnych , 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITAL.WLOCLAWEK.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku z siedzibą przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek, pok.304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku z siedzibą przy ul. Wienieckiej 49, Sala Konferencyjna, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.