eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-08

Wrocław: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 271666 - 2009; data zamieszczenia: 08.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231580 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Centrum Wspierania Przedsiębiorczości", Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 78 99 215, faks 071 78 99 214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania dla 30 Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości (nowopowstałych przedsiębiorstw, działających do 6 miesięcy od dnia rejestracji działalności gospodarczej), w następującym zakresie: świadczenia indywidualnych usług doradczych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; przygotowywania pisemnych opracowań i analiz związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą; weryfikowania i rekomendacji planów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -kontroli efektywności prowadzonej działalności gospodarczej; -prowadzenie warsztatów i treningów, wg indywidualnych potrzeb; na podstawie koncepcji programowej usług doradczych uwzględniającej świadczenie doradztwa dla 30 Beneficjentów w siedzibie Zamawiającego w przewidywanej ilości 180 godzin w miesiącu, która zawiera opis: a)metodologii realizacji zamówienia na usługi doradcze służące nowopowstałym mikro i małym przedsiębiorstwom, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki poszczególnych branż; b)organizacji procesu realizacji zamówienia, w tym propozycję współpracy z Zamawiającym - przedstawiającą strukturę organizacyjną zespołu, c)podziału ról i zakres odpowiedzialności członków zespołu, d)przepływu informacji pomiędzy członkami zespołu, e)organizacji kontroli jakości realizacji zamówienia, f)narzędzi oraz metod realizacji, g)planu Przedsięwzięcia (harmonogram pracy, strukturę zarządzania, parametry czasowe, kosztowe i jakościowe oraz środki konieczne do realizacji przedsięwzięcia, wymiar jego kontroli, ocena ryzyka oraz plan zarządzania), h) systemu zarządzania przedsięwzięciem oraz wykaz narzędzi i opis metod niezbędnych do jego analizy, i) metodyki warsztatów i treningów, zwanej dalej Planem. 2.Zamawiający wymaga aby opracowany plan o którym mowa w pkt 1 wraz z opisem Wykonawca załączył do oferty. 3.Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.30.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania obrotem 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.41.50.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania produkcją 79.41.70.00 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa 79.41.80.00 - Usługi doradcze w zakresie zaopatrzenia 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 208880.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTI FINANS Olewnik Maciej, ul. Borowska 106/7, 50-552 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 208.880,00
  • Oferta z najniższą ceną: 208.880,00 oferta z najwyższą ceną: 230.000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.