To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-08
Wrocław: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 271666 - 2009; data zamieszczenia: 08.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231580 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Centrum Wspierania Przedsiębiorczości", Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 78 99 215, faks 071 78 99 214.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania dla 30 Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości (nowopowstałych przedsiębiorstw, działających do 6 miesięcy od dnia rejestracji działalności gospodarczej), w następującym zakresie: świadczenia indywidualnych usług doradczych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; przygotowywania pisemnych opracowań i analiz związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą; weryfikowania i rekomendacji planów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -kontroli efektywności prowadzonej działalności gospodarczej; -prowadzenie warsztatów i treningów, wg indywidualnych potrzeb; na podstawie koncepcji programowej usług doradczych uwzględniającej świadczenie doradztwa dla 30 Beneficjentów w siedzibie Zamawiającego w przewidywanej ilości 180 godzin w miesiącu, która zawiera opis: a)metodologii realizacji zamówienia na usługi doradcze służące nowopowstałym mikro i małym przedsiębiorstwom, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki poszczególnych branż; b)organizacji procesu realizacji zamówienia, w tym propozycję współpracy z Zamawiającym - przedstawiającą strukturę organizacyjną zespołu, c)podziału ról i zakres odpowiedzialności członków zespołu, d)przepływu informacji pomiędzy członkami zespołu, e)organizacji kontroli jakości realizacji zamówienia, f)narzędzi oraz metod realizacji, g)planu Przedsięwzięcia (harmonogram pracy, strukturę zarządzania, parametry czasowe, kosztowe i jakościowe oraz środki konieczne do realizacji przedsięwzięcia, wymiar jego kontroli, ocena ryzyka oraz plan zarządzania), h) systemu zarządzania przedsięwzięciem oraz wykaz narzędzi i opis metod niezbędnych do jego analizy, i) metodyki warsztatów i treningów, zwanej dalej Planem. 2.Zamawiający wymaga aby opracowany plan o którym mowa w pkt 1 wraz z opisem Wykonawca załączył do oferty. 3.Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.30.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania obrotem 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.41.50.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania produkcją 79.41.70.00 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa 79.41.80.00 - Usługi doradcze w zakresie zaopatrzenia 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 208880.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTI FINANS Olewnik Maciej, ul. Borowska 106/7, 50-552 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 208.880,00
- Oferta z najniższą ceną: 208.880,00 oferta z najwyższą ceną: 230.000,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.