Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Wrocław: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 231580 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Centrum Wspierania Przedsiębiorczości" , Gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 78 99 215, faks 071 78 99 214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwp.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania dla Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania dla 30 Beneficjentów programu Wrocławski Inkubator Przedsiębiorczości (nowopowstałych przedsiębiorstw, działających do 6 miesięcy od dnia rejestracji działalności gospodarczej), w następującym zakresie: -świadczenia indywidualnych usług doradczych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -przygotowywania pisemnych opracowań i analiz związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą; -weryfikowania i rekomendacji planów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; -kontroli efektywności prowadzonej działalności gospodarczej; -prowadzenie warsztatów i treningów, wg indywidualnych potrzeb; na podstawie koncepcji programowej usług doradczych uwzględniającej świadczenie doradztwa dla 30 Beneficjentów w siedzibie Zamawiającego w przewidywanej ilości 180 godzin w miesiącu, która zawiera opis: a)metodologii realizacji zamówienia na usługi doradcze służące nowopowstałym mikro i małym przedsiębiorstwom, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki poszczególnych branż; b)organizacji procesu realizacji zamówienia, w tym propozycję współpracy z Zamawiającym - przedstawiającą strukturę organizacyjną zespołu, c)podziału ról i zakres odpowiedzialności członków zespołu, d)przepływu informacji pomiędzy członkami zespołu, e)organizacji kontroli jakości realizacji zamówienia, f)narzędzi oraz metod realizacji, g)planu Przedsięwzięcia (harmonogram pracy, strukturę zarządzania, parametry czasowe, kosztowe i jakościowe oraz środki konieczne do realizacji przedsięwzięcia, wymiar jego kontroli, ocena ryzyka oraz plan zarządzania), h)systemu zarządzania przedsięwzięciem oraz wykaz narzędzi i opis metod niezbędnych do jego analizy, i) metodyki warsztatów i treningów, zwanej dalej Planem. 2.Zamawiający wymaga aby opracowany plan o którym mowa w pkt 1 wraz z opisem Wykonawca załączył do oferty. 3.Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.30.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania obrotem 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 79.41.50.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania produkcją 79.41.70.00 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa 79.41.80.00 - Usługi doradcze w zakresie zaopatrzenia 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania UmowyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a)dysponują, lub będą dysponowali osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 2 ppkt 2) lit. a), wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. -b) wykonali lub wykonują należycie, usługi doradztwa w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -a)posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności doradczej. -4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -3) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. Spełnieniem warunku będzie wykazanie potencjału kadrowego (zespołu), który zapewni realizację przedmiotu zamówienia, składającego się z co najmniej z 3 członków posiadających łącznie następujące doświadczenie: -Członek zespołu ds. dydaktyczno - edukacyjnych: posiadający tytuł naukowy lub stopień naukowy co najmniej doktora habilitowanego nauk ekonomicznych; -Członek zespołu ds. praktyki zarządzania przedsiębiorstwem: menedżer posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 50 pracowników; -Kierownik zespołu - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; -5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów (referencji), potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie usług. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje), potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie usług; -6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności doradczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Koncepcja programowa - Plan - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwp.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w Sekcji I pkt 1), koszt SIWZ na pisemny wniosek wynosi 5,00 PLN. Płatność gotówką w kasie Zamawiającego - Sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Stowarzyszenia Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.