eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GodziszówUDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 375.189,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Godziszów: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 375.189,00 zł
Numer ogłoszenia: 270953 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziszów , Godziszów Trzeci 121A, 23-302 Godziszów, woj. lubelskie, tel. 015 8710002, fax. 015 8711110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 375.189,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 375.189,00 zł ( słownie: trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych 00/100) dla Gminy Godziszów zwanej dalej Zamawiającym. Okres kredytowania: 4 lata ( słownie: cztery lata) tj. od daty wpływu całości kredytu na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 30.10.2012 roku. Postawienie kredytu w całości do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od daty zawarcia umowy kredytowej. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała kwartalnie (od dnia 15 do dnia 30 każdego ostatniego miesiąca następującego po sobie kwartału), w równych ratach, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do dnia 30.04.2009 roku. Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych (od dnia 15 do dnia 30 każdego ostatniego miesiąca następującego po sobie kwartału). Koszty obsługi kredytu stanowią: a) prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami prowizji , która będzie wniesiona przez Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy. b) oprocentowanie kredytu złotowego : oparte będzie o stawkę średniego wskaźnika miesięcznego ze wszystkich notowań oprocentowania depozytów bankowych według stawek WIBOR dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty, z wyszczególnieniem marży ___ %doliczonej do stawki WIBOR 3M. c) suma opłat rat kapitałowych i odsetkowych: od kwoty kredytu złotowego 375.189,00 zł oraz czasu spłaty ( od daty podpisania umowy do _____ r.) należy opracować w proponowanym przez Wykonawcę terminarzu spłat i kwot wykorzystanego kredytu. d) inne koszty Wykonawcy. Wysokość prowizji oraz wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu należy wyszczególnić w ofercie w taki sposób aby można było je uwzględnić przy ocenie oferty. Zabezpieczeniem udzielonego kredytu będzie weksel własny in blanco. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu oraz wynikłej z tego tytułu zmiany harmonogramu spłaty rat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 2. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający dołącza do specyfikacji następujące dokumenty: 1) uchwała o zaciągnięciu kredytu w wysokości 375.189,00 zł, 2) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej (RIO) o możliwości spłaty kredytu, 3) prognoza dochodów i wydatków na okres kredytowania, 4) budżet Gminy na 2008 rok, 5) opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu, 6) opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2006 rok i 2007 rok, 7) opinia RIO o projekcie budżetu na 2007rok i 2008r, 8) informacja o stanie mienia komunalnego za 2006rok i 2007rok, 9) sprawozdania z wykonania budżetu za 2006r. i 2007rok- RB NDS, RB27S-zbiorcze, RB28S-zbiorcze, RBZ, RBN, PDP, 3.Zamawiający nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców i innych wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia wykonawcy potwierdzającego , że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenia , że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 oraz wypełniony harmonogram spłat załącznik 1a 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy- załącznik Nr 2. 6. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum : - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; - w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w miejscach, gdzie należy wpisać (nazwę i adres Wykonawcy) podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Godziszów Godziszów Trzeci 121 A 23-302 Godziszów Telefon 015 8710002.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Godziszów Godziszów Trzeci 121 A 23-302 Godziszów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.