eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Lesznowola z Warszawą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Warszawa: Świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Lesznowola z Warszawą.
Numer ogłoszenia: 270766 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268211 w. 224, faks 022 8267006, 8272552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Lesznowola z Warszawą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie w okresie od 24.08.2009r. do 31.12.2009r. usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar Gminy Lesznowola z Warszawą., w ilości ok. 139.230 (sto trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście trzydzieści) +/-5% (plus/minus pięć procent) wozokilometrów przy wykorzystaniu autobusów o pojemności co najmniej 15 pasażerów na miejscach siedzących. Usługi świadczone będą na trasach: L-1: Piaseczno (Kościelna) - Kościelna - Jana Pawła II - Dworcowa - PKP Piaseczno - Dworcowa - Jana Pawła II - Orężna - Łoziska - Leśna - Mazowiecka - Żwirowa - Wilcza Góra - Wojska Polskiego - Władysławów - Masztowa - Kuleszówka - Produkcyjna - Łazy - Lokalna - Polna - Lipowa - Magdalenka - Słoneczna - Lesznowola - Jedności - Janczewice - Wyględy - Falencka - Falenty - Opackiego - Aleja Hrabska - Aleja Krakowska - Janki (pl. Szwedzki) (powrót: Pl. Szwedzki - Szosa Katowicka - al. Krakowska - Falencka) L-3: Wola Mrokowska - Postępu - Jastrzębiec - Szeroka - Parole - Szkolna - Mroków - al. Krakowska (powrót al. Krakowska - Postępu) - Marysin - Wygoda - Łazy - Łączności - Lipowa - Magdalenka - Słoneczna - Nowa - Piaseczno - Okulickiego - Piaseczno (Okulickiego) Autobusy w wybranych kursach kursują przez Stefanowo: Urocza - Malinowa - Graniczna - Ułanów L-4: Lesznowola (UG) - Gminnej Rady Narodowej - Szkolna - Krasickiego - Nowa Wola - Szkolna - Graniczna - Łabędzia - Mysiadło (Osiedlowa) W niedziele i dni świąteczny autobusy linii wykonują podjazd na trasie wydłużonej: Mysiadło - Osiedlowa - Łabędzia- Mleczarska - Słoneczna (Iwiczna - Kościół) Rozkłady jazdy i wykaz przystanków stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: a) posiada licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2088 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia określony w SIWZ, b) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał lub wykonuje należycie autobusami przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego w rozumieniu cyt. ustawy o transporcie drogowym - w liczbie minimum 80.000 (osiemdziesiąt tysięcy) wozokilometrów rocznie, c) dysponuje co najmniej 5 sztukami autobusów, spełniających wymagania SIWZ lub złoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia spełniających wymagania SIWZ oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ), b) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (zgodny w treści ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ), g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodny w treści ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul.Senatorska 37, pokój 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Warszawa, ul.Senatorska 37, pokój 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.