eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołbielModernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kołbiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołbiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-340

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolbiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbiel.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kolbiel.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09453422-d746-4630-b372-474cf1ba30d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055111/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynku szkoły podstawowej w Kołbieli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.06.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

podlegał przebudowie w zakresie m.in. otworów w stropie pod klapy dymowe, poszerzenie otworów w ścianie zewnętrznej
oraz zmianie sposobu użytkowania w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej (dostosowanie go do wymagań
ochrony przeciwpożarowej).
2. Zakres wymaganych prac adaptacyjnych obejmie w szczególności:
• Wyposażenie budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych(korytarze i klatki schodowe) o
czasie pracy awaryjnej 1 h, natężenie oświetlenia co najmniej 2 lx w osi drogi – według projektu branży elektrycznej.
• Wykonanie podziału na strefy pożarowe.
• Zapewnienie obudowy poziomej drogi ewakuacyjnej elementami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI 30.
• Likwidacja z dróg ewakuacyjnych i komunikacji ogólnej materiałów bez parametru trudnopalności lub zastosowanie w ich
miejsce materiałów co najmniej trudno zapalnych (ewentualnie potwierdzanie klasy reakcji na ogień dokumentacją
produktu).
• Wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu – według projektu branży elektrycznej.
• Wyposażenie budynku w instalację wodociągową przeciwpożarową z hydrantami 25 zwężeń półsztywnym uwzględniającą
nowy podział na strefy pożarowe – według odrębnego opracowania.
• Wydzielenie klatek schodowych K1, K2 i K6 ścianami o klasie odporności ogniowe REI 60 oraz drzwiami o klasie
odporności ogniowej EIS 30.
• Montaż klap oddymiających w stropodachu/dachu na klatkach schodowych K1, K2i K6 (szczegółowe rozwiązania zawarte
w projekcie technicznym konstrukcji),• Montaż siłowników do automatycznego otwierania drzwi na klatce schodowej K6,K1 i
K2,
• Zapewnienie podziału korytarzy na odcinki o długości do 50 m przegrodami z drzwiami dymoszczelnymi.
• Wstawienie drzwi do pomieszczeń szatni i WC.
• Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego (ścianach i stropach), które powinny
mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów.
• Wyposażenie drzwi stanowiących wyjście z pomieszczeń na drogę ewakuacyjną, które po całkowitym otwarciu skrzydła
zawężają szerokości dróg ewakuacyjnych w samozamykacze.
• Wydzielenie kotłowni drzwiami przeciwpożarowymi w klasie odporności ogniowej EI 60 otwierającymi się na zewnątrz z
zamknięciem otwieranym pod naciskiem (dźwignia antypaniczna od wewnątrz pomieszczeń kotłowni).
• Likwidacja drewnianej ściany oddzielającej pomieszczenie 1.8 od korytarza i zastąpienie jej ścianą z płyt g-k o klasie
odporności ogniowej EI 30.
• Wydzielenie pomieszczenia wentylatorni ścianami o klasie odporności ogniowej EI 60 stropem o klasie REI 60 oraz
drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30.
• Wydzielenie pomieszczenia hydroforni ścianami o klasie odporności ogniowej REI120 stropem o klasie REI 120 oraz
drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60.
• Zapewnienie parametru nierozprzestrzeniania ognia NRO dla drewnianych elementów konstrukcji dachu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ Dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1095930,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.