Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: mjr. Hubala 2B
1.5.2.) Miejscowość: Mniszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-341
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447561522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mniszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ac04f6-73f4-48d6-ac64-653274a9c34e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041472/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 „Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78ac04f6-73f4-48d6-ac64-653274a9c34e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
15. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0
i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
16. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie
w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL,
obsługi Java Script, oraz cookies;
17. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się
o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 4587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@mniszkow.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
20. UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy
w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych – udzielenie zamówienia publicznego
Stosownie do art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że:
Administrator Twoich danych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy w Mniszkowie reprezentowany przez Wójta Gminy.
Dane kontaktowe Kontakt z administratorem:
1) osobiście lub na adres poczty elektronicznej: mniszkow@mniszkow.pl
2) telefonicznie: (44) 756 15 15, (44) 756 15 22
3) pisemnie: ul. mjr. Hubala 2B, 26-341 Mniszków
Inspektor Ochrony Danych W Urzędzie Gminy w Mniszkowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mniszkow.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą przetwarzane przez Urząd Gminy w Mniszkowie w celach:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.” postępowanie nr ZP.271.16.2025, prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup. usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.”
Dowóz i odwóz uczniów do placówek specjalnych w Piotrkowie Tryb.
z niżej wymienionych miejscowości:
1 Prucheńsko Duże 4 - ilość dzieci 1
2 Strzelce 11A 1 - ilość dzieci 1
2.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wykonania dowozu uczniów niepełnosprawnych, w tym ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim, wraz
z opiekunem we wszystkie dni nauki w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.
z miejsca zamieszkania uczniów do placówki oświatowej oraz z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania uczniów po zakończonych zajęciach.
3.Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług własnym środkiem transportu, dostosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej ruchowo (dziecko na wózku inwalidzkim). Przewidywana ilość dowożonych dzieci – 2:
1) dziecko z niepełnosprawnoścją ruchową, poruszające się na wózku inwalidzkim – zam. Prucheńsko Duże 4, 26-341 Mniszków
Dowóz będzie odbywał się z miejsca zamieszkania do Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wolborska 86 i z Centrum Edukacyjno-Rehabilitacyjnego „Szansa” do miejsca zamieszkania wraz z opieką, która zapewni warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu ucznia.
2) dziecko – zam. Strzelce 11A, 26-341 Mniszków
Dowóz będzie odbywał się z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 5
w Piotrkowie Tryb. przy ul. Jerozolimskiej 73 i ze Szkoły Podstawowej Nr 5
w Piotrkowie Tryb. do miejsca zamieszkania wraz z opieką, która zapewni warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu ucznia.
4.Trasa przewozu: Prucheńsko Duże – Strzelce - Piotrków Tryb. – Strzelce - Prucheńsko Duże. Razem dzienna długość trasy: 50 km.
5.Do przewozu Wykonawca zapewni środek transportu: sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich zapewniający miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, który spełnia wszystkie wymagane warunki oraz co najmniej jeden zastępczy środek transportu o takich samych parametrach, w przypadku awarii pojazdu podstawowego.
6.Usługi dowozowe będą świadczone w godzinach i terminach ustalonych z dyrektorem Centrum Rehabilitacyjnego „Szansa” i dyrektorem SP nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował busem dostosowanym do przewozu osoby niepełnosprawnej ruchowo- (na wózku inwalidzkim), z liczbą miejsc zapewniającym dowóz wszystkich uczniów w wyznaczonych godzinach. W busie w czasie przejazdu nie może być większa liczba pasażerów niż dopuszczalna, określona
w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Każdy uczeń musi mieć miejsce siedzące.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci, przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10% jej wydłużenia w stosunku do trasy pierwotnej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu trasy przewozu dzieci nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia (w tym roszczenia finansowe).
9. Usługa przewozu obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w roku szkolnym 2025/2026, odbywające się w okresie od 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
11. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów
w przypadku zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany miejsca prowadzenia zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. Zamawiający lub właściwy dyrektor szkoły poinformuje Wykonawcę o takim fakcie z wyprzedzeniem min. 2 tygodni, lub w najszybszym możliwym terminie, jeśli konieczności takiej nie mógł wcześniej przewidzieć. W takim przypadku ustalone zostaną nowe terminy. Zmiana taka nie będzie powodować zmiany wynagrodzenia umownego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów oraz zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdu.
13. Usługa musi być realizowana busem sprawnym technicznie, ogrzewanym,
z aktualnymi badaniami technicznymi, ważną polisą OC i NW, odpowiadającym ogólnym warunkom przewozu osób, zapewniającymi bezpieczne warunki dla pasażerów, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U.2024 poz. 502) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
14. Przewoźnik zobowiązany jest w przypadku awarii technicznej pojazdu zapewnić w czasie do 30 minut pojazd zastępczy.
15.Wykonawca musi dysponować kierowcą i opiekunem do realizacji zamówienia, przy czym kierowca musi posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy min. kategorii B, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę nad uczniami podczas wsiadania i wysiadania z busa oraz w czasie jazdy i ponosi całkowitą odpowiedzialnośćw zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci. Kierowca nie może prowadzić busa i jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do busa nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo dokładnie opisano w rozdziale 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
A) Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. z 2024 r. poz.1539 ze zm.).
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
- zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca:
B) w wykazie usług: udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat licząc do dnia składania ofert min. 1 systematycznej usługi transportu zbiorowego osób w okresie nie krótszym niż 5 miesięcy.
C) wykaże, że posiada 1 bus (dostosowany do przewozu osoby z niepełnosprawnością ruchową – poruszającą się na wózku inwalidzkim), wraz z uprawnionym kierowcą.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: Zamawiający żąda zezwolenia na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym(t. j. Dz.U. Z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
2) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający żąda:
A. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (minimum 1 systematycznej usługi transportu zbiorowego osób w okresie nie krótszym niż 5 miesięcy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do wykazu Oferent załącza:
dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według załącznika nr 6 SWZ)
B. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 7 SWZ).
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty „Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału
w postępowaniu” oraz „Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania”, o których mowa w rozdziale 11, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 12, przy czym podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w rozdziale 12 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 5 Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz.U. z 2025 r. poz.514)INNE PRZETARGI MNISZKÓW
- "Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r."
- Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Mniszków
- Remont drogi powiatowej nr 3105E Bukowiec nad Pilicą-Zajączków
- "Przebudowa zbiorników wodnych na terenie Gminy Mniszków"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
więcej: przetargi MNISZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Mniszków do placówek oświatowych w terminie od dnia 03.11.2025 r. do 26.06.2026 r."
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2026 r.-grudzień 2026 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży z terenu gminy Jasień do placówek oświatowych w roku 2026
- Usługi w zakresie transportu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Mrozowie w Gminie Sadki
- Usługa transportu sanitarnego
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.