eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆGMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Łódź: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY. Z PODZIAŁEM NA TRZY PAKIETY
Numer ogłoszenia: 270346 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH, KOSZENIE TRAWY i CZYSZCZENIE OKIEN W NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO A STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ: GMINY, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCZNYCH, WSPÓŁWŁASNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH I SKARBU PAŃSTWA LUB GMINY. Z PODZIAŁEM NA TRZY PAKIETY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazami adresowymi stanowiącym załącznik nr 2(PAKIET I) i 2a(PAKIET II) i 2b (PAKIET III)do siwz CPV 90911200-8 Usługi sprzątania budynków, 90611000-3 Usługi sprzątania ulic, 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 77112000-8 Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem, 90911300-9 Usługi czyszczenia okien 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: Sprzątania na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych ( przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, -utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia, czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie i pakowanie w worki oraz przy temperaturze powyżej 24oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień, - codzienne zmywanie chodników ( do godziny 8.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych w okresie od kwietnia do października, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania - koszenie i wywiezienie trawy na pisemne zlecenie Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu z wyłączeniem nieruchomości Sienkiewicza 67 i Nawrot 7 dla których obowiązuje częstotliwość raz w tygodniu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, - dwa razy w roku mycie okien w terminie uzgodnionym z administracją. Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. Uwaga: Nieruchomości położone przy ul. Sienkiewicza 67 i Nawrot 7 (PAKIET III ) są posesjami przejętymi przez A.N po rewitalizacji i objęte są okresem gwarancyjnym w związku z czym, do zmywania i czyszczenia biegów schodowych, korytarzy i lamperii ( stiuki) należy używać odpowiednich środków chemicznych, które nie spowodują zniszczenia zmywanych powierzchni. 1.2.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę 1.3.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 1.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca złożył ofertę na jeden, dwa lub trzy pakiety 1.5. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do wykonania zamówienia 1.6.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wielkości zasobów w trakcie realizacji przyszłej umowy spowodowanych między innymi: zmianą zarządcy nieruchomości, przejęciem nieruchomości przez właścicieli, przyjęciem w zarząd dodatkowych nieruchomości, oraz zmianę powierzchni grzewczej co będzie stanowiło podstawę do stosownej zmiany umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia 3.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę 4.1.3 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 3 do siwz 4.1.4 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 4 do siwz 4.1.5 wykaz minimum dwóch kontraktów wykonania a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług porównywalnych swoim rodzajem i wielkością z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 5 do siwz - oryginał , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.6 polisę a w przypadku jej braku dołączenie innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)-oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę. W przypadku gdy okres ważności polisy jest krótszy od terminu związania ofertą -do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój 15 lub 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój 19 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.