eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wyposażenie Powiatowego Urzędu Pracy w regały archiwalne przesuwne oraz stacjonarne wraz z montażem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Bielsko-Biała: Wyposażenie Powiatowego Urzędu Pracy w regały archiwalne przesuwne oraz stacjonarne wraz z montażem.
Numer ogłoszenia: 270283 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4965150, fax. 033 4965151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Powiatowego Urzędu Pracy w regały archiwalne przesuwne oraz stacjonarne wraz z montażem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Powiatowego Urzędu Pracy w regały archiwalne przesuwne oraz stacjonarne wraz z montażem. Dostawa obejmuje: a) wykonanie aranżacji wykorzystania przestrzeni archiwum pod montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w oparciu o rzuty pomieszczeń piwnicznych archiwum załączonych do SIWZ b) wytworzenie, transport i montaż fabrycznie nowych metalowych regałów przesuwnych (jezdnych) w pomieszczeniach Urzędu; Całość do wykonania ściśle zgodnie z podanym w SIWZ opisem technicznym. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przed złożeniem oferty przetargowej (w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum znajdują się czujki p.poż., ciągi wentylacyjne, rury, filary itp.) oraz w opraciu o przeprowadzona wizje sporządzili projekt aranżacji pomieszczeń. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w dwóch etapach: - etap I - obejmuje 44,4 % zamówienia z terminem realizacji do 10.12.2008 r. - etap II - obejmuje 55,6 % zamówienia z terminem realizacji od 01.01.2009 r. do 31 03.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj.: - Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy PZP oraz - Wykonał co najmniej trzy dostawy objęte przedmiotem zamówienia w kwocie min. wartości łącznej zamówienia oferowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . (jako potwierdzenie wykonania zamówienie należy dołączyć opinię od Zleceniodawcy) - udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP - załacznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, c) Wykaz dostaw wykonanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, sektor C, pokój C9..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 55, 43-300 Bielsko-Biała, sektor C, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: termin składania ofert został zmieniony w wyniku wniesionego protestu na postanowienia SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.