eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-LaskowiceNadzór inwestorski nad robotami przy Budowie kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach i Dębinie II i III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Jelcz-Laskowice: Nadzór inwestorski nad robotami przy Budowie kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach i Dębinie II i III etap
Numer ogłoszenia: 26994 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jelcz-Laskowice , W.Witosa 24, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3817122, 3817145, faks 071 31817111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami przy Budowie kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach i Dębinie II i III etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami przy Budowie kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach i Dębinie II , III IV i V Etap który obejmuje : Zakres II etapu - Budowa kanałów sieci grawitacyjnej śr. 200- 2170 mb. - Budowa przykanalików śr. 160 - 309 mb. - Budowa kanalizacji tłocznej - 530 mb - Przepompownia ścieków - 1 szt. Zakres III etapu Budowa kanałów sieci grawitacyjnej śr. 200- 4690 mb. - Budowa przykanalików śr. 160 - 1218 mb. - Budowa kanalizacji tłocznej - 2010 mb - Przepompownia ścieków - 4 szt. Zakres IV i V etapu - Budowa kanałów sieci grawitacyjnej śr. 200 7290 mb - Budowa przykanalików śr. 160 - 1519 mb. - Budowa kanalizacji tłocznej - 2610 mb - Przepompownia ścieków - 5 szt. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawca robót , 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należyta starannością, wiedza techniczna i postanowieniami zawartej z nim umowy , 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem zadania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) badanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potracenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczna poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji co najmniej 2 razy w tygodniu oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności, jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia harmonogramu), 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym części inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów zamawiającego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentowanie pełnienia, tj zakończenia, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania funkcji inspektora nadzoru na co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej na kwotę co najmniej 800 000,00 zł; c) dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z min. 3-letnim stażem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; d) dysponowanie osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1. Konstrukcyjno-budowlanej drogowej bez ograniczeń 2. Instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. e) zobowiązanie się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 tys. zł. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków wskazanych w pkt VI SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie Va niniejszej specyfikacji, oferta musi posiadać; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie Vb niniejszej specyfikacji oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon Zamawiającego, nazwę i adres obiektu, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, opis zakresu wykonywanych czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość inwestycji. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji; b) Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu, określonego w punkcie 2.a) zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie Vc, Vd i Ve oferta musi zawierać: a) imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję koordynatora inspektorów nadzoru i inspektorów nadzoru wraz z ich stażem pracy związanym z pełnieniem funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru. Wykaz zawierający te dane należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do siwz b) kopię uprawnień budowlanych ww. osób; c) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert; e) Oświadczenie wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inspektora nadzoru na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł - treść tego oświadczenia jest zawarta w punkcie oświadczenia - druk Oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul.Witosa 24 55-230 Jelcz-Laskowice pok.13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.Witosa 24 55-230 Jelcz-Laskowice pok.13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.