Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Radzyń Podlaski: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 26926 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wycenę i sporządzenie opinii o wartości w formie operatu szacunkowego: 1) nieruchomości przeznaczonych do nabycia, sprzedaży, zamiany, darowizny, użyczenia, oddania w trwały zarząd, użytkowania wieczystego, przekazanie w aport, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkowników wieczystych, 2) nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, podziału nieruchomości oraz z tytułu scalenia i podziału nieruchomości, 3) nieruchomości w związku ze wzrostem lub obniżeniem ich wartości z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) lokali mieszkalnych lub o innym przeznaczeniu w budynkach wielolokalowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, 5) nieruchomości w celu ustalenia wynagrodzenia w związku z ustaleniem służebności gruntowej lub przesyłu. Zakres (przewidywany) przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wycenę nieruchomości, zgodnie z poniższym: 1) do nabycia - 50 szt., 2) do sprzedaży - 30 szt., 3) do zamiany - 15 szt., 4) do darowizny - 10 szt., 5) do oddania w trwały zarząd - 12 szt., 6) do oddania w użytkowanie wieczyste - 6 szt., 7) do przekazania w aport - 6 szt., 8) do użyczenia - 6 szt., 9) do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - 30 szt., 10) do sprzedaży nieruchomości użytkownikowi wieczystemu - 150 szt., 2) nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, podziału nieruchomości oraz z tytułu scalenia i podziału nieruchomości - 350 szt., 3) nieruchomości w związku ze wzrostem lub obniżeniem jej wartości z tytułu uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 5 szt., 4) lokali mieszkalnych i o innym przeznaczeniu w budynkach wielolokalowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej - 30 szt., 5) nieruchomości w celu ustalenia wynagrodzenia w związku z ustaleniem służebności gruntowych lub przesyłu - 25 szt. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 18 stycznia 2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga się, ażeby wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty wykonawcy, w przypadku zamiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) spowoduje odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie ceny ryczałtowej brutto za wycenę nieruchomości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 102, w godz. 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





