Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Lądek-Zdrój: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych i pochodnych, urządzeń pomocniczych. Postepowanie nr 14 PN 10
Numer ogłoszenia: 269117 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ , pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych i pochodnych, urządzeń pomocniczych. Postepowanie nr 14 PN 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy materialów budowlanych, instalacyjnych wod-kan, C.O. , elektrycznych, wyrobów stalowych i, pochodnych oraz urządzeń pomocniczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3, 31.00.00.00-6, 44.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1) dla zadania nr 1: kwota wadium 1.900,00 zł, słownie: jeden tysiąc dziewięćset , 2) dla zadania nr 2: kwota wadium 250,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt. 3) dla zadania nr 3: kwota wadium 200,00 zł, słownie: dwieście. 4) dla zadania nr 4: kwota wadium 1.300,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta. 5) dla zadania nr 5: kwota wadium 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą wartością o podobnym zakresie i charakterze.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wynika z zakresu przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 21). - Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC - ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości wartości zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie ( załącznik nr 7 do SIWZ )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu wniosku w siedzibie zamawiającego, pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20,00 zł ( koszt ksero i przesyłki ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego , pok. 203, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólno-budowlane, określone w załączniku nr 3.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt określony w załączniku nr 3.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby stalowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby stalowe i pochodne, określone w załączniku nr 3.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały sanitarne, C. O..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby sanitarne, C.O. , okreslone w zalączniku nr 3.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały i sprzęt elektryczny, teletechniczny i pochodny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt elektryczny, teletechniczny i pochodny, określony w załączniku nr 3.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbudowa drogi w miejscowości Trzebieszowice zniszczonej w wyniku powodzi w 2024
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja stołówki, kotłowni, byłego składu węgla oraz budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju
- Drugie postepowanie: Usuwanie skutków powodzi w budynku socjalno-biurowym i budynku warsztatów na oczyszczalni ścieków ul. Wiejska 57 w Lądka-Zdroju
- Odbudowa Mostu Św. Jana w Lądku-Zdroju zniszczonego w wyniku powodzi w 2024 r.
- Odbudowa dwóch mostów w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 r.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie modernizacji instalacji oświetlenia chodnika Antonia Haluszka"
- Dostawa profili stalowych do zamknięcia leśnych chatek dla nietoperzy
- Zakup i dostawa różnych materiałów ogrodniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami
- Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych.
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: Piasek i glina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.