Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Puławy: Przebudowa instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji pneumatycznej i ładowania akumulatorów w budynku garażowym
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
Numer ogłoszenia: 268243 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach , ul. Lubelska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8886595, fax. 081 8886596.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji pneumatycznej i ładowania akumulatorów w budynku garażowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej, przebudowa: tablic rozdzielczych, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji 24V DC i 24V AC, instalacji ochrony przepięciowej, instalacji ochrony przeciwporażeniowej. 2. W ramach wykonania instalacji pneumatycznej i instalacji ładowania akumulatorów, montaż: przewodów zasilających, gniazd wtykowych, skrzynek ładowania, prostowników, sprężarki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.25.11.43 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprężających powietrze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) dla całości zamówienia lub po 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych) dla każdej z dwóch części zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 (jedną) inwestycję tożsamą z przedmiotem zamówienia lub 1 (jedną) inwestycje podobną do przedmiotu zamówienia. Przez inwestycje tożsame należy rozumieć wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji pneumatycznej i ładowania akumulatorów w garażach samochodowych. Przez inwestycje podobne należy rozumieć wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji pneumatycznej i ładowania akumulatorów w budynkach użyteczności publicznej, hotelach, szkołach, budynkach mieszkalnych, pomieszczeniach warsztatowych i halach mechanicznych. W przypadku konsorcjów warunek ten powinien spełnić co najmniej jeden z konsorcjantów albo wspólnie. Wykonanie powyższych inwestycji należy potwierdzić referencjami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością; 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. takim, który zapewni im wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Oferent posiada własne środki finansowe, płynność środków finansowych lub możliwość kredytowania na kwotę minimum 25% wartości robót brutto objętych przedmiotem zamówienia. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - posiadają ważną polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia. 6) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania oferenta,(dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) wykaz kierownictwa, osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz ich doświadczenie zawodowe. Do wykazu dołączyć: - poświadczone kopie uprawnień budowlanych; - umowę przedwstępną współpracy w przypadku gdy osoby przewidziane przez Oferenta do realizacji zamówienia nie byłyby jego pracownikami; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofert; 4) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert); 5) umowę regulującą współpracę w przypadku podzlecania części robót podwykonawcom; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 7) wykaz ważniejszych zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień, spełniających kryteria określone w pkt. 2 rozdziału VI SIWZ; 8) referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia o których mowa w poprzednim punkcie zostały wykonane z należytą starannością; 9) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofert; 10) polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) kosztorys ofertowy (wypełniony formularz cenowy), stanowiący załącznik nr 10 i 13 (w zależności od wykonywanego zmówienia) do SIWZ - dopuszcza się kosztorys wykonany techniką komputerową w układzie podanym w formularzu cenowym. 2. Powyższe dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.8
- 2 - Gwarancja - 0.2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.pulawy.pl - w zakładce przetargi, zamówienia..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, 24 - 100 Puławy, ul. Lubelska 51.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Puławach, 24 - 100 Puławy, ul. Lubelska 51, pok.107 ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku garażowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej, przebudowa: tablic rozdzielczych, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji 24V DC i 24V AC, instalacji ochrony przeciwporażeniowej, instalacji ochrony przeciwprzepięciowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.61.21-8, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.8
- 2. Gwarancja - 0.2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji pneumatycznej i ładowania akumulatorów w budynku garażowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania instalacji pneumatycznej i instalacji ładowania akumulatorów, montaż: przewodów zasilających, gniazd wtykowych, skrzynek ładowania, prostowników i sprężarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.61.21-8, 45.25.11.43-5, 45.31.70.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.8
- 2. Gwarancja - 0.2
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży na rzecz Zamawiającego miejsc noclegowych w hotelach krajowych i zagranicznych
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Borusowa.
- Remont szatni i łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Puławach z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji
- Zakup wraz z dostawą leków do chemioterapii z podziałem na 32 części dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.