Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Przemyśl: Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Oddziałowej Stacji Obsługi w m. Przemyśl
Numer ogłoszenia: 267384 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Oddziałowej Stacji Obsługi w m. Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego dla Oddziałowej Stacji Obsługi: Część I zamówienia - wyposażenie warsztatowe, Część II zamówienia - obrabiarki, Część III - urządzenia do naprawy kół, Część IV - spawarki i wycinarki, Część V - stanowisko do kontroli sprawności i działania alternatorów i rozruszników, Część VI - wyposażenie warsztatowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.30.00 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice 44.51.24.00 - Nożyce do cięcia drutu 42.63.61.00 - Prasy hydrauliczne 42.63.72.00 - Obrabiarki do wiercenia metalu 43.41.40.00 - Szlifierki 31.15.30.00 - Prostowniki 42.41.32.00 - Podnośniki hydrauliczne 42.41.30.00 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych 43.32.20.00 - Urządzenia do demontażu 42.94.32.00 - Łaźnie ultradźwiękowe 42.92.47.30 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem 44.41.12.00 - Wanny 42.66.41.00 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych 42.63.73.00 - Obrabiarki do frezowania metalu 42.61.10.00 - Obrabiarki specjalnego zastosowania 42.63.71.00 - Obrabiarki do strugania metalu 42.60.00.00 - Obrabiarki 38.57.00.00 - Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna 42.66.21.00 - Elektryczny sprzęt spawalniczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający wymaga by parametry oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia (wyposażenia) odpowiadały parametrom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda złożenia: 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć szczegółowy opis oferowanego wyposażenia. Powyższy opis ma zawierać wszystkie informacje (parametry) wskazane w opisie przedmiotu zamówienia jak w rozdziale IV SIWZ. 4.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa; 4.1. w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. dokumenty o których mowa w pkt. 4.1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/osoby określoną/e w rejestrze/zaświadczeniu zgodnie ze wskazanym sposobem reprezentowania i składania oświadczeń bądź osobę/osoby posiadającą/e pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 p.z.p.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
37-700 Przemyśl
ul. Mickiewicza 34
Sekcja Zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie postanowienia zawierają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie warsztatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.30.00-2, 44.51.24.00-6, 42.63.61.00-4, 42.63.72.00-2, 43.41.40.00-8, 31.15.30.00-3, 42.41.32.00-6, 42.41.32.00-6, 42.41.30.00-4, 43.32.20.00-6, 42.94.32.00-0, 42.92.47.30-5, 44.41.12.00-6, 42.66.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obrabiarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obrabiarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.73.00-3, 42.61.10.00-2, 42.63.71.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia do naprawy kół.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do naprawy kół.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 38.57.00.00-1, 42.92.47.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spawarki i wycinarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawarki i wycinarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.21.00-5, 42.66.21.00-5, 42.61.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stanowisko do kontroli sprawności i działania alternatorów i rozruszników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do kontroli sprawności i działania alternatorów i rozruszników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie warsztatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 43.41.40.00-8, 43.41.40.00-8, 43.41.40.00-8, 43.41.40.00-8, 42.63.72.00-2, 42.12.34.00-1, 39.71.34.30-6, 39.71.34.30-6, 42.65.10.00-4, 43.80.00.00-1, 42.65.10.00-4, 42.65.10.00-4, 42.65.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Jaksmanice, Fort I Salis Soglio (1882-1886 r.): prace budowlano konserwatorskie, wykonanie izolacji pionowej i poziomej murów fundamentów bocznych kurtyn obronnych oraz wykonanie okapów nad fosą
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Krzywczy w formule zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- Dostawa urządzeń do inspekcji aparatów regeneracyjnych typu PSS BG-4 Plus
- Rozbudowa sieci wod-kan na potrzeby Osiedla Leśne Zacisze Buk
więcej: Prostowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.