eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Działdowo: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej.
Numer ogłoszenia: 266616 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90457 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna", ul. Księżodworska 10/24, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6976518, faks 023 6975649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej. Projektowana technologia sortowni odpadów komunalnych w Działdowie będzie wymagała wykonania następujących obiektów: waga samochodowa z portiernią, hala z linią technologiczną do segregacji odpadów komunalnych zmieszanych oraz doczyszczenia odpadów użytecznych zebranych selektywnie wraz z wiatą zasobni odpadów zmieszanych wraz z wyposażeniem, punkt zbierania i przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z wyposażeniem, ogrodzony plac do tymczasowego gromadzenia odpadów zawierających azbest, punkt przyjęć odpadów użytecznych, odpadów wielkogabarytowych itp. od osób fizycznych, budynek warsztatowo-garażowy,brodzik dezynfekcyjny. Zakres czynności związanych z nadzorem i kontrolą robót budowlano - montażowych obejmuje; 1)Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 2)Doradztwo na rzecz zamawiającego w zakresie rozstrzygnięcia przetargu i podpisania umowy na roboty budowlane ich przebiegu i zakończenia; 3)Reprezentowanie zamawiającego we wszystkich sprawach związanych z przedmiotowymi robotami, w szczególności w kontaktach z: wykonawcą robót budowlanych, dostawcami mediów i urządzeń, osobami pełniącymi nadzór autorski nad robotami budowlanymi. 4)Informowanie zamawiającego na bieżąco odnośnie wszystkich istotnych spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu robót budowlanych. 5)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 176000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp.z o.o., ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 176000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 176000.00 oferta z najwyższą ceną: 410775.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.