To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Międzyrzecz: Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 266347 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207061 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7428470, faks 95 7428471.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd integracyjno - rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno - rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych z terenu Powiatu Międzyrzeckiego w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu. Wspólny Słownik Zamówień: 85312500-4 - usługi rehabilitacyjne, 55100000-1 - usługi hotelarskie, 55300000-3 - usługi restauracyjne i podawania posiłków Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie: CZĘŚĆ I Zadanie nr 1 Przewóz, organizacja i zapewnienie dziewięciodniowego pobytu w terminie od dnia 27 sierpnia 2011 r. do dnia 4 września 2011 r. dla: - 49 osób dorosłych, w tym uczestników projektu: 43 osób niepełnosprawnych (z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 05-R, 07-S, 02-P, 10-N, 04-O, I, 09-M, C), ich opiekunów i jednego dziecka uczestniczki, które jest w wieku 2 lat, - dwóch opiekunów grup ze strony Zamawiającego. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy: GRUPA 1: - 12 uczestników projektu - osób niepełnosprawnych, w tym 5 osób poruszających się na wózkach, - 6 opiekunów osób niepełnosprawnych, - jedno dziecko w wieku 2 lat. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu. W ramach świadczonej usługi należy zapewnić m.in.: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające dostosowane do osób niepełnosprawnych, a także dla ich opiekunów, przynajmniej 2 dziennie, w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia integracyjne zorganizowane w szczególności dla tej grupy osób, przynajmniej trzy po 3 godziny w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie. GRUPA 2: - 31 uczestników projektu. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu. W ramach świadczonej usługi należy zapewnić m.in.: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające, przynajmniej 2 dziennie, dostosowane do osób niepełnosprawnych w uzgodnieniu z lekarzem, - warsztaty z komunikacji społecznej dla osób dorosłych - 10 godzin, z podziałem na efektywną komunikację i asertywność, - zajęcia integracyjne zorganizowane wyłącznie dla tej grupy osób, przynajmniej dwa po 3 godziny w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie. CZĘŚĆ II Zadanie nr 2 Przewóz i organizacja dziewięciodniowego pobytu w terminie od 8 września 2011 r. do dnia 16 września 2011 r. dla: - 10 osób młodzieży w wieku od 16 do 19 roku życia (z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 01-U), - dwóch opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Z różnych powodów liczba osób może ulec zmniejszeniu. W ramach świadczonej usługi należy zapewnić m.in.: - zajęcia i zabiegi rehabilitacyjne ogólno usprawniające, przynajmniej 2 dziennie, dostosowane do osób niepełnosprawnych w uzgodnieniu z lekarzem, - zajęcia integracyjne zorganizowane w szczególności dla tej grupy osób, przynajmniej dwa po 3 godziny, w celu nabycia umiejętności współdziałania w grupie. Miejsce pobytu: Część I: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim w odległości nie większej niż 400 km od Międzyrzecza - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza (kąpieliska plażowego), z utwardzonym podjazdem jak najbliżej morza dla osób poruszających się na wózkach, wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Część II: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników wyjazdu winno znajdować się nad polskim Morzem Bałtyckim w odległości nie większej niż 400 km od Międzyrzecza - ośrodek, w którym zakwaterowani będą wszyscy uczestnicy wyjazdu wraz z opiekunami będzie znajdował się w odległości nie większej niż 500 m od morza (kąpieliska plażowego), wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Miejsce wyjazdu: Część I: Wykonawca zapewni przejazd grup na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie z Międzyrzecza przez Skwierzynę do miejsca wyjazdu i z powrotem. Część II: Wykonawca zapewni przejazd grupy na miejsce pobytu i jej powrót w dniu zakończenia na trasie z Międzyrzecza do miejsca wyjazdu i z powrotem. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności: 1) kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przebieg wyjazdu (prowadzący zajęcia posiadający niezbędne kwalifikacje), 2) przewóz: Część I - autokarem, umożliwiającym przewóz osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami. Wyjazd z Międzyrzecza dnia 27 sierpnia 2011 r. o godz. 7.00 (parking przy Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2) przez Skwierzynę (godz. 7.30 przystanek PKS w Skwierzynie ul. Dworcowa) do miejsca zakwaterowania, oraz z miejsca zakwaterowania dnia 4 września 2011 r. o godz. 12.00 do Międzyrzecza (parking przy Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2) przez Skwierzynę (przystanek PKS w Skwierzynie, ul. Dworcowa). Część II - autokarem, klimatyzowanym, z rozkładanymi siedzeniami. Wyjazd z Międzyrzecza dnia 8 września 2011 r. o godz. 8.00 (parking przy Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzeczu, ul. Pamiątkowa 17) do miejsca zakwaterowania, oraz z miejsca zakwaterowania dnia 16 września 2011 r. o godz. 11.00 do Międzyrzecza (parking przy Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzeczu, ul. Pamiątkowa 17). 3) ubezpieczenie NNW oraz OC na czas trwania wyjazdu, 4) zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, z prowadzoną na terenie ośrodka rehabilitacją, bez barier architektonicznych, dostosowany dla osób niepełnosprawnych (w tym mających problemy z poruszaniem się i poruszających się na wózkach - w części I); pokoje jedno - dwu - lub trzy - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju (tj. umywalka, prysznic, WC) wyposażone w TV, pokoje usytuowane blisko siebie, 5) stołówkę i świetlicę na terenie ośrodka, 6) bezpłatny dostęp do basenu, zaplecza sportowo - rekreacyjnego z możliwością bezpłatnego wypożyczenia sprzętu np. piłki, stół i rakiety do tenisa stołowego, rakiety do tenisa ziemnego, leżaki etc., 7) całodzienne wyżywienie na miejscu (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), dostęp do napoi na miejscu oraz poza miejscem zakwaterowania uczestników, a także suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) na czas podróży powrotnej oraz wycieczek w trakcie trwania wyjazdu. Pierwsze świadczenie - obiad w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie plus suchy prowiant (napój, min. 4 kanapki lub inne pieczywo, owoc i słodycze) w dniu wyjazdu, przerwy kawowe podczas zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), 8) uczestnikami wyjazdu będą m. in. osoby niepełnosprawne z przyczyną niepełnosprawności o symbolu: 05-R, 07-S, 02-P, 10-N, 04-O, I, 09-M, C oraz 01-U, dlatego Zamawiający wymaga by wszyscy uczestnicy wyjazdu w miejscu zakwaterowania byli objęci całodobową opieką pielęgniarską oraz posiadali dostęp do opieki lekarskiej oraz zapewnienie opieki ratownika w przypadku korzystania z basenu (ilość osób zgodna z obowiązującymi przepisami), 9) nieodpłatne zapewnienie uczestnikom wyjazdu programu integracji społecznej, programu KO w tym np.: wieczorki - zapoznawczy i pożegnalny, ognisko z pieczeniem kiełbasek, piknik z grillem, zabawy taneczne, wieczorek filmowy, pogadanki prozdrowotne, 10) minimum 1 wycieczkę 1 - dniową, w tym bilety wstępu, przewodnik, a w przypadku odległości większej niż 5 km zapewnienie środka transportu, 11) badanie lekarskie na początku i na końcu wyjazdu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych, drugie oceniające efekty rehabilitacji), 12) zabiegi rehabilitacyjne dla każdego uczestnika według wskazań lekarskich, 13) prowadzenie imiennych list potwierdzających wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych z podpisem uczestnika, 14) uiszczenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej, 15) zapewnienie obsługi sprzątająco - porządkowej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu, 16) dokumentacja zajęć, która stanowić będzie obowiązkowy załącznik do faktury, tj. podpisane przez uczestników listy obecności z przeprowadzonych zajęć, konspekty przeprowadzonych zajęć przez psychologa, program zajęć integracyjnych, ankieta ewaluacyjna na początek i koniec pobytu, 17) opiekę pielęgniarską i lekarską wg potrzeb. Ponadto Zamawiający wymaga aby ośrodek posiadał wpis do rejestru Ośrodków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230 poz. 1694). Ośrodek w którym zakwaterowani będą uczestnicy powinien prowadzić rehabilitację dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega również, że do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu przez jego uczestnika/ów, 2) oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz jego współfinansowania przez UE. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Haratyk NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji Zdrowia i Urody Sanatorium Panorama Morska, ul. Uzdrowiskowa 15, 76-107 Jarosławiec, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54634,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76500,00
Oferta z najniższą ceną: 76500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94129,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A1 Polska Jacek Łukowski ul. Stefana Żeromskiego 60/73, ul. Stefana Żeromskiego 60/73, 50-312 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18146,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,00
Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB SZPITALA
- Remont drogi powiatowej nr 1213F w m. Międzyrzecz Wybudowanie od km 0+000 do km 1+000
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- Usługi hotelowe i cateringowe w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" w Nowej Soli
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





