eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych artykułów komputerowych w okrsie 12 miesięcy na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26620

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych artykułów komputerowych w okrsie 12 miesięcy na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Leszek Łumiński, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl, www.cokprm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Leszek Łumiński, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 694-72-42, fax (+48 22) 694-72-04, e-mail: leslum@cokprm.gov.pl, www.cokprm.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych artykułów komputerowych w okrsie 12 miesięcy na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych artykułów komputerowych. Zamówienie podzielone jest na dwie grupy przetargowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Warszawa al Ujazdowskie 1/3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 25.26.30.00 - Płyty kompaktowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 17.22.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia Oryginalny kod CPV: 24.14.21.00 - Przemysłowe alkohole tłuszczowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.21.00 - Przemysłowe alkohole tłuszczowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Część przetargowa I tonery. Część przetargowa II dyskietki, płyty CD, sprężone powietrze, pianki do czyszczenia, ściereczki do czyszczenia i inne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Cz. przet. I - 8700 zł, Cz. przet. II-1700 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okre-ślone w art. 22 p.z.p w tym: a.wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym terminie wykonali min 5 dostaw o podobnym charakterze. b.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia tj.: wykażą, że posiadają środki finansowe do wysokości co najmniej 70% wartości brutto swojej oferty lub posiadają zdolność kredytową do wysoko-ści co najmniej 70% wartości brutto swojej oferty. c.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.07.2005, cena - 10 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2005, godzina 10:15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.