eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › obróbka i utylizacja osadów ściekowych



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26590

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: obróbka i utylizacja osadów ściekowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., do kontaktów: Leszek Stadnicki, ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, fax 054 2301701, e-mail: przetargi@mpwik.wloclawek.pl, www.mpwik.wloclawek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obróbka i utylizacja osadów ściekowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie suszarni osadów ściekowych powstających na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków we Włocławku wraz z dostawą wszystkich urządzeń, uruchomieniem instalacji oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu. Kontrakt na roboty oparty jest na "Warunkach Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem" , FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Włocławek, województwo kujawsko-pomorskie, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.40 - Zakłady odwadniania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.40 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji do termicznego suszenia osadów z oczyszczalni ścieków we Włocławku spełniającej wymagania SIWZ, a w szczególności: 1) Wykonanie Projektu Budowlanego wraz ze wszystkimi opracowaniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, z wyłączeniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, posiadanej przez zamawiającego. Opracowania te wykonawca przygotuje własnym staraniem i na własny koszt. 2) Uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu suszarni w imieniu i na rzecz zamawiającego 3) Wykonanie Projektów Wykonawczych obejmujących całość robót i przedstawiających ich szczegółowe rozwiązania techniczne. 4) Wykonanie robót wraz z dostawą na plac budowy wszystkich materiałów, urządzeń w zakresie obejmującym całość robót a w szczególności: a) budynek suszarni b) instalacje technologiczne i. instalacje do transportu osadu odwodnionego mechanicznie ii. suszarki osadu iii. układy grzewcze z wymiennikami iv. układ separacji i odpylania v. układ kondensacji i odzysku ciepła vi. system chłodzenia, transportu i magazynowania osadu wysuszonego vii. układ neutralizacji spalin c) wewnętrzne instalacje sanitarne d) sieci wodnokanalizacyjne e) instalacje elektryczne f) zasilanie elektroenergetyczne g) instalacje AKPiA h) drogi i ciągi komunikacyjne i) ukształtowanie terenu j) zieleń 5) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciw pożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu suszarni 6) Oznakowanie elementów budynku i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: a) dróg ewakuacyjnych b) lokalizacji sprzętu ppoż. c) armatury, urządzeń, instalacji d) miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji e) informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji 7) Dostarczenie oprogramowania narzędziowego oraz kopii aplikacji zastosowanej w sterownikach systemu AKPiA wraz z licencją dla użytkownika 8) Dostarczenie kompletu części zużywających w trakcie eksploatacji niezbędnych do użycia do końca okresu zgłaszania wad dla wszystkich urządzeń dostarczonych w ramach kontraktu 9) Dostarczenie kompletu dokumentów wykonawcy zgodnie z kontraktem 10) Przeprowadzenie prób końcowych całej instalacji suszenia ze szkoleniem pracowników obsługi eksploatacyjnej zamawiającego 11) Przeprowadzenie wszystkich uzgodnień i kontroli przez instytucje do tego uprawnione w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uzyskaniem ich pozytywnej opinii 12) Uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wraz ze wszystkimi pozwoleniami i decyzjami, koniecznymi do użytkowania obiektu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 20;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 85 000 EUR. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy - Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr. 19, poz. 177) - Wykonawca powinien być zarejestrowany jako firma zdolna do wykonania wyspecyfikowanych robót, tj. budowlano-inżynieryjnych - Średni roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 2 500 000 EUR potwierdzony sprawozdaniami finansowymi a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - Posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 EUR lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 EUR potwierdzone informacją z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem i posiadać w okresie ostatnich 3 lat przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat: co najmniej 40 pracowników w tym co najmniej 10 inżynierów oraz dostarczyć informacje o kandydatach na niżej wymienione stanowiska o następującym doświadczeniu: i. Przedstawiciel wykonawcy - mający co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót, tj. instalacji do termicznego suszenia opadów ii. Kierownik Budowy - mający co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik podobnych robót, tj. budynków przemysłowych i instalacji związanych z obróbką osadów ściekowych oraz posiadającego dobrą znajomość języka polskiego (dla tego kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu); iii. Projektant technolog - mający co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót, tj. w projektowaniu instalacji do obróbki osadów ściekowych, w tym przynajmniej 3 lata doświadczeń w zakresie projektowania instalacji do termicznego suszenia osadów ściekowych - Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 2 pkt. 3 ww. ustawy - Wszystkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być podpisane przez osoby mające prawo do zaciągania zobowiązań, wyszczególnione w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej, w sposób przewidziany w tym dokumencie dla formy reprezentacji tego podmiotu gospodarczego. Niepodpisanie oświadczenia w sposób żądany przez zamawiającego traktowane będzie jako niezłożenie oświadczenia. Status prawny - wymagane dokumenty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy (każdego Partnera Konsorcjum), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, wykonawca zamiast dokumentów o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dostarczone dowody lub dokumenty, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) Osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) Spółką jawną - wspólnika; c) Spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) Spółką komandytową - komplementariusza; e) Spółką komandytowo - akcyjną - komplementariusza; f) Osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciw obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Oświadczenia wykonawcy (łącznie wszystkich partnerów) o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia - Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym: a) Średniego rocznego obrotu z ostatnich 3 pełnych finansowych lat wynoszącego przynajmniej dwa i pół miliona (2 500 000) euro - Informacje z banku w formie streszczenia, dotyczące podstawowego rachunku bankowego potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości, co najmniej pięćset tysięcy (500 000) euro lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej pięćset tysięcy (500 000) euro Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat przez wykonawcę: co najmniej 40 pracowników, w tym co najmniej 10 inżynierów. - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) Przedstawiciel wykonawcy - posiada co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót, tj. instalacji do termicznego suszenia osadów b) Kierownik Budowy - posiada co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnyh robót, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik podobnych robót, tj. budynków przemysłowych i instalacji związanych z obróbką osadów ściekowych oraz posiadającego dobrą znajomość języka polskiego; c) Projektant technolog - posiada co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, tj. projektowaniu instalacji do obróbki osadów ściekowych, w tym przynajmniej 3 lata doświadczeń w zakresie projektowania instalacji do termicznego suszenia osadów ściekowych. W odniesieniu do Przedstawiciela Wykonawcy, Kierownika Budowy oraz Projektanta technologa określone powyżej jak w pp. a) - c) wymagania potwierdzone zostaną w sposób jednoznaczny stosownymi informacjami w CV każdego eksperta Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat ( a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie) od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w biuletynie BZP przynajmniej: a) 2 projektów o całkowitej wartości nie mniejszej niż 5 000 000 euro (bez VAT) oraz o charakterze i stopniu skomplikowania porównywalnym do robót będących przedmiotem tego zamówienia, b) 1 projektu budowlanego instalacji suszenia osadów o wydajności nie mniejszej niż 5 t sm/d, c) 1 zamówienia na wybudowanie i uruchomienie instalacji suszenia osadów ściekowych o wydajności nie mniejszej niż 5 t sm/d wymaganie wg b) i c) może być spełnione przez jeden projekt, który obejmował zarówno zaprojektowanie, jak i wybudowanie z uruchomieniem instalacji suszenia. Wymaganie wg a) może być spełnione przez projekt (projekty) spełniające wymagania wg b) i c) Doświadczenie to powinno być poparte potwierdzonymi za zgodność kopiami dokumentów odbioru końcowego (przejęcia) wybudowanych i uruchomionych przez Wykonawcę z wynikiem pozytywnym instalacji suszenia osadów będących przedmiotem wyżej wspomnianych projektów. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres - dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Zamawiającego zamówienia podobne zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać, co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.07.2005, cena - 200,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.07.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.07.2005, godzina 12:00, MPWiK sp. z o. o. 87-800 Włocławek, ul. Toruńska 146 Sala konferencyjna - pok. 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności Memorandum Finansowe dla Projektu Funduszu Spójności Nr 2002/PL/16/P/PE/032 oczyszczanie ścieków we Włocławku z dnia 25.10.2002r. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.