Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Opole: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu
Numer ogłoszenia: 265697 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja - Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu , K. Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4743280, fax. 077 4743280 w. 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-dom.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Fundacji Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu 8 osób + kierowca z możliwością przewozu 4 osób na wózkach inwalidzkich, posiadającego świadectwo homologacji. Wyposażenie samochodu musi być zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DU. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) Parametry samochodu: - samochód przystosowany do przewozu 9 osób z możliwośćią przewozu 4 osób na wózkach inwalidzkich, - przewóz dwóch osób na wózkach (przodem w kierunku jazdy) bez konieczności demontażu tylnych siedzeń, - łatwy demontaż tylnych siedzeń, - odległość między rzędami siedzeń min. 43 cm, - odłegłość od tylnych siedzeń do drzwi tylnych - min. 110 cm, - szerokość wewnętrzna między nadkolami - min. 137 cm - wysokość wewnętrzna pojazdu - min. 175 cm, - najazd w drzwiach tylnych umożliwiający transport osoby na wózku do pojazdu, - pierwsze siedzenie od drzwi bicznych z uchylnym oparciem, - silnik wysokoprężny o mocy min.- 110 KM - kolor lakieru - biały WYPOSAŻENIE: - 2 poduszki powietrzne, - regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach, - wspomaganie układu kierowniczego, - immobiliser, - centralny zamek, - autolarm, - ABS,ASRO,EPS, - hamulce tarczowe z przodu i tyłu, - sygnał dźwiękowy informujący o włączonych światłach - klimatyzacja strefowa, - podłoga antypoślizgowa, - drzwi boczne do przedziału pasażerskiego przesuwne, z dodatkowym stopniem (wysuwanym) oraz dodatkowym uchwytem, - tylne drzwi dwuskrzydłowe z dodatkowym oświetleniem pulsującym w czasie załadunku i rozładunku wózków inwalidzkich, - kpl opon zimowych (4 szt) z obręczami stalowymi, - pakiet ubezpieczenia samochodu (AC,OC,NW), - najazd mocowany ma stałe w drzwiach tylnych, - dwupunktowe oswietlenie wnętrza przedziału pasażerskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia (według wzoru) - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymaganych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Aktualne zaświadczenia z US i ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu podatku i składek, - zaakceptowany wzór umowy (załacznik Nr 3 do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy (załącznik Nr 2 do SIWZ) - wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja@dom.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu
ul. Szymanowskiego 1
45-724 Opole
tel. (0-77)4743280.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym w Opolu ul. Szymanowskiego 1 45-724 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- U/12/2025/A Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- [B/02/2025] Wykonanie remontu w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem".
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- WIW.DA.272.2.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.