eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ ORAZ WKŁADY I ZBIORNIKI DO SSAKÓW CHIRURGICZNYCH (Nr rejestru SA/42/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Poznań: AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ ORAZ WKŁADY I ZBIORNIKI DO SSAKÓW CHIRURGICZNYCH (Nr rejestru SA/42/12)
Numer ogłoszenia: 265541 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237241 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ ORAZ WKŁADY I ZBIORNIKI DO SSAKÓW CHIRURGICZNYCH (Nr rejestru SA/42/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznej typu ES 350 i ES 300 Emed oraz ICC 350 Erbe, a także jednorazowych wkładów 2,5 litrowych i wielorazowych zbiorników do ssaków chirurgicznych Basic 30, opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cenniku, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 2 pakietach. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) udzielenia gwarancji na wielorazowe i autoklawowalne akcesoria: Pakiet I poz. 4 - 250 cykli sterylizacji, Pakiet I poz. 7 - 400 cykl sterylizacji, na pozostałe akcesoria wielorazowe z Pakietu nr 1 i 2 - 3 miesiące gwarancji; b) aby termin dostawy towaru wynosił maksymalnie: - dla Pakietu nr 1 - 5 dni roboczych od dnia przekazania wykonawcy pisemnego zamówienia (fax. mail) przez zamawiającego; - dla Pakietu nr 2 - 3 dni robocze od dnia przekazania wykonawcy pisemnego zamówienia (fax. mail) przez zamawiającego; c) dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanych produktów dla potwierdzenia w rzeczywistości oferowanych parametrów i kompatybilności z posiadanymi urządzeniami dla Pakietu nr 2 poz. 1. Niezgodność załączonych próbek z określonymi wymaganiami w SIWZ jest podstawą do odrzucenia oferty. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hebu Medical Polska Sp. z o. o., ul. Zakrzewska 10, 62-080 Lusowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57784,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42693,48

  • Oferta z najniższą ceną: 42693,48 / Oferta z najwyższą ceną: 45011,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 1A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hebu Medical Polska Sp. z o. o., ul. Zakrzewska 10, 62-080 Lusowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345,60

  • Oferta z najniższą ceną: 345,60 / Oferta z najwyższą ceną: 345,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 2A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medela Polska Sp. z o. o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11016,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11016,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.