eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeWbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Gryfice: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach.
Numer ogłoszenia: 265540 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium - 19000,00zł(dziewiętnaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegająca na budowie, przebudowie stacji uzdatniania wody w zakresie branży budowlanej, branży elektrycznej oraz technologii uzdatniania wody o wydajności min. 30 m3/h (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami wystawionymi przez zamawiającego). Dokumenty te muszą zawierać informacje na temat wykonanego obiektu (m.in. wydajność stacji uzdatniania, termin realizacji). 5) przedstawienie dokumentacji projektowej proponowanej kontenerowej stacji uzdatniania wody: - konstrukcji kontenera, - stacji uzdatniania wody w zakresie schemat instalacji z opisem urządzeń i funkcji armatury a) karty katalogowe urządzeń w języku polskim, atesty, certyfikaty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegająca na budowie, przebudowie stacji uzdatniania wody w zakresie branży budowlanej, branży elektrycznej oraz technologii uzdatniania wody o wydajności min. 30 m3/h (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami wystawionymi przez zamawiającego). Dokumenty te muszą zawierać informacje na temat wykonanego obiektu (m.in. wydajność stacji uzdatniania, termin realizacji). 5) przedstawienie dokumentacji projektowej proponowanej kontenerowej stacji uzdatniania wody: - konstrukcji kontenera, - stacji uzdatniania wody w zakresie schemat instalacji z opisem urządzeń i funkcji armatury a) karty katalogowe urządzeń w języku polskim, atesty, certyfikaty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Dział Zamówień Publicznych - pok. 04.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Budynek Administracji - II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.