Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Gryfice: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach.
Numer ogłoszenia: 265540 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wbudowanie stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium - 19000,00zł(dziewiętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegająca na budowie, przebudowie stacji uzdatniania wody w zakresie branży budowlanej, branży elektrycznej oraz technologii uzdatniania wody o wydajności min. 30 m3/h (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami wystawionymi przez zamawiającego). Dokumenty te muszą zawierać informacje na temat wykonanego obiektu (m.in. wydajność stacji uzdatniania, termin realizacji). 5) przedstawienie dokumentacji projektowej proponowanej kontenerowej stacji uzdatniania wody: - konstrukcji kontenera, - stacji uzdatniania wody w zakresie schemat instalacji z opisem urządzeń i funkcji armatury a) karty katalogowe urządzeń w języku polskim, atesty, certyfikaty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegająca na budowie, przebudowie stacji uzdatniania wody w zakresie branży budowlanej, branży elektrycznej oraz technologii uzdatniania wody o wydajności min. 30 m3/h (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami wystawionymi przez zamawiającego). Dokumenty te muszą zawierać informacje na temat wykonanego obiektu (m.in. wydajność stacji uzdatniania, termin realizacji). 5) przedstawienie dokumentacji projektowej proponowanej kontenerowej stacji uzdatniania wody: - konstrukcji kontenera, - stacji uzdatniania wody w zakresie schemat instalacji z opisem urządzeń i funkcji armatury a) karty katalogowe urządzeń w języku polskim, atesty, certyfikaty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach
ul. Niechorska 27,
72-300 Gryfice
Dział Zamówień Publicznych - pok. 04.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Budynek Administracji - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Odbudowa Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego Przeznaczonego Pod Najem Lokali
- Modernizacja hali sportowej w Głubczycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





