Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Gorlice: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.800.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: BUDOWA I MODERNIZACJA CIĄGU ULIC ŁĄCZĄCYCH DROGĘ KRAJOWĄ NR 28 Z DROGAMI WOJEWÓDZKIMI NR 993 I 977 W GORLICACH.
Numer ogłoszenia: 265502 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, faks 018 3551212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.800.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: BUDOWA I MODERNIZACJA CIĄGU ULIC ŁĄCZĄCYCH DROGĘ KRAJOWĄ NR 28 Z DROGAMI WOJEWÓDZKIMI NR 993 I 977 W GORLICACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego inwestycyjnego refinansowego w kwocie 1.800.000,00 PLN, na sfinansowanie zadania pn. Budowa i modernizacja ciągu ulic łączących drogę krajową Nr 28 z drogami wojewódzkimi Nr 993 i 977 w Gorlicach, zgodnie z Uchwałą Nr 355/XXXIX/2009 Rady Miasta Gorlice z dnia 18 czerwca 2009 r., stanowiącą zał. nr 3 do SIWZ. 1.2. Roczne spłaty kredytu nie mogą przekroczyć kwot ustalonych w prognozie długu publicznego miasta Gorlice z dnia 29.12.2008 r. (załącznik nr 15 do Uchwały Budżetowej Miasta Gorlice na 2009 r., Nr 302/XXXII/2008 Rady Miasta Gorlice z dnia 29 grudnia 2008 r.) - zał. nr 4 do SIWZ Termin postawienia kredytu do dyspozycji: od 30.09.2009 r. do 31.12.2009 r. Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: 1 rata: 31.03.2011 r. - 100.000,00 zł 2 rata: 30.06.2011 r. - 100.000,00 zł 3 rata: 30.09.2011 r. - 100.000,00 zł 4 rata: 31.12.2011 r. - 100.000,00 zł 5 rata: 31.03.2012 r. - 100.000,00 zł 6 rata: 30.06.2012 r. - 100.000,00 zł 7 rata: 30.09.2012 r. - 100.000,00 zł 8 rata: 31.12.2012 r. - 100.000,00 zł 9 rata: 31.03.2013 r. - 150.000,00 zł 10 rata: 30.06.2013 r. - 150.000,00 zł 11 rata: 30.09.2013 r. - 100.000,00 zł 12 rata: 31.12.2013 r. - 100.000,00 zł 13 rata: 31.03.2014 r. - 150.000,00 zł 14 rata: 30.06.2014 r. - 150.000,00 zł 15 rata: 30.09.2014 r. - 100.000,00 zł 16 rata: 31.12.2014 r. - 100.000,00 zł Spłata odsetek Spłata odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych - odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, płatne (na podstawie noty wystawionej przez bank) do 15 dnia następnego miesiąca po zakończonym kwartale. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu. Do celów obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć: - termin postawienia kredytu do dyspozycji - 30.11.2009 r. - 365 dni w każdym roku, - stawkę WIBOR 1M z dnia 30.07.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamwiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa trzeciego serwera do klastra, serwerów do backupu, biblioteki taśmowej z tasiemkami i oprogramowaniem do wykonywania i zarządzania backupami
- " Dostawa wirtualnej platformy (stołu) do nauki anatomii weterynaryjnej dla ZSCKR w Bystrej"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.