To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Gdańsk: Stała obsługa prawna Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 26527 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347529 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 326 18 88, faks 58 326 18 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa prawna Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych: stałej obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego, przez adwokata, radcę prawnego, prawnika zagranicznego, w zakresie prawa obowiązującego w jednostkach zobowiązanych do stosowania ustawy o finansach publicznych, a także w zakresie przepisów prawa właściwych ze względu na przedmiot działalności Zamawiającego - w szczególności takich ustaw jak: Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Kodeks pracy, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku, ustawa o rybactwie śródlądowym i innych, a także wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami orzekającymi. 2. W ramach świadczenia stałej obsługi prawnej do zadań Wykonawcy należeć będzie: 2.1 udzielanie zainteresowanym komórkom organizacyjnym Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 2.2 udzielanie kontrasygnaty na istotnych dokumentach rodzących zobowiązania prawne lub finansowe, w szczególności zawieranych umowach na roboty, pozyskiwanie dokumentacji, zakup usług i dóbr materialnych, umowach dzierżawy i innych, a także na wszelkich porozumieniach, układach, listach intencyjnych, w których Zamawiający jest stroną, 2.3 udzielanie kontrasygnaty na wszystkich dokumentach związanych z wydawaniem przez Dyrektora decyzji, aktów prawa miejscowego i zarządzeń, 2.4 opiniowanie i korekta projektów umów, opracowywanych przez komórki organizacyjne, 2.5 informowanie komórek organizacyjnych o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym Zamawiającego, 2.6 informowanie komórek organizacyjnych o uchybieniach w ich działalności w zakresie przestrzegania prawa i o konsekwencjach tych uchybień, 2.7 prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie przepisów prawa stosowanych w jednostce, w szczególności kodeks postępowania administracyjnego, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku. 2.8 występowanie w charakterze pełnomocnika Dyrektora Regionalnego Zarządu w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, 2.9 prowadzenie i nadzór nad egzekucją należności Zamawiającego. 3. Za wszelkie czynności oraz zaniechania osoby oddelegowanej przez Wykonawcę do świadczenia usług w ramach stałej obsługi prawnej odpowiadać będzie Wykonawca. Osoba ta będzie wykonywała przewidziany zakres prac związanych z bieżącą obsługą prawną Zamawiającego, w ramach przyjętego przez Zamawiającego regulaminowego trybu pracy w określone dni robocze, w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 8 godz. tygodniowo w postaci 2 dyżurów po min. 4 godz. każdy, przy czym jeden z dyżurów będzie pełniony w piątki. Czas pracy oddelegowanej osoby będzie rejestrowany i dokumentowany przez Zamawiającego. Niezależnie od przyjętego trybu pracy obowiązki, o których mowa w ust. 2, mogą być także wykonywane w razie konieczności za pośrednictwem łączy telefonicznych, faksu lub poczty elektronicznej. Nadto osoba ta będzie pełnić zastępstwo procesowe przed sądami i innymi organami orzekającymi - również poza czasem dyżurów. 4. Wykonawca zapewni możliwość prowadzenia przez wskazanego pracownika Zamawiającego konsultacji z innymi prawnikami Wykonawcy (lub pozostającymi z nim w stałym stosunku zlecenia, wspólnikami, partnerami) w niezbędnym zakresie dla zapewnienia prawidłowego świadczenia wyszczególnionych powyżej zadań, jeżeli będą wymagały one posiadania stosownych uprawnień w zakresie usług prawniczych. 5. W przypadku spraw uznanych przez Zamawiającego za pilne, Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego także poza przewidzianymi godzinami dyżurów. 6. W razie niemożności świadczenia obsługi przez osobę oddelegowaną przez Wykonawcę z przyczyn losowych zapewni on odpowiednie zastępstwo. 7. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm. zwanej dalej: ustawą Pzp. 8. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 9. Wartość szacunkowa niniejszego postępowania nie przekracza kwoty 14 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO - RADCA PRAWNY JAKUB EYSYMONTT
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO - RADCA PRAWNY JAKUB EYSYMONTT
- Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Jakub Eysymontt, ul. Rdestowa 142 d/38, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18265,5
Oferta z najniższą ceną: 18265,5 / Oferta z najwyższą ceną: 64267,5
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa klatki schodowej i dostosowanie jej do istniejących przepisów przeciwpożarowych w budynku internatu Ośrodka Kształcenia i Wychowania w Człuchowie przy ulicy Kusocińskiego 4
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania: Budowa bezkolizyjnego przekroczenia magistrali kolejowej E65 (linii kolejowej nr 9) w rejonie ul. Bocznej w Gdańsku
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli antystatycznych do Laboratoriów Wydziału ETI na potrzeby Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Świadczenie usług ubezpieczeniowych tj. NNW uczestników organizowanych obozów oraz zajęć dla uczniów szkół podstawowych (klasy 7 i 8) i ponadpodstawowych oraz ich opiekunów - CZĘŚĆ I
- Roboty budowlane w siedzibach UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej bud. przy ul. Okopowej 21/27 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.