To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Łódź: Doradztwo biznesowo - prawne w zakresie opracowania analiz rynkowych oraz przygotowania i przeprowadzenia procedur dla wyłonienia operatora Kompleksu Studyjnego i pomieszczeń towarzyszących w EC-1 Wschód
Numer ogłoszenia: 26448 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260517 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo biznesowo - prawne w zakresie opracowania analiz rynkowych oraz przygotowania i przeprowadzenia procedur dla wyłonienia operatora Kompleksu Studyjnego i pomieszczeń towarzyszących w EC-1 Wschód.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo w zakresie biznesowo - prawnym, obejmujące w szczególności: a) analizę możliwości realizacji przedsięwzięcia w opisanym modelu biznesowym, b) zdefiniowanie całości zadań wykonywanych przez operatora KS, c) rekomendacje sposobu i trybu wyłonienia operatora, d) określenie warunków i zasad współpracy pomiędzy operatorem, a EC1 oraz ewentualnymi innymi najemcami lub dzierżawcami pomieszczeń w tym budynku, e) przygotowanie koniecznej dokumentacji. W szczególności do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1) Szczegółowe określenie zadań wykonywanych przez operatora zewnętrznego, zwłaszcza w świetle Wniosku o dofinansowanie projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno - artystyczne, zwanego dalej Projektem, oraz odnosząc się do opracowań oraz opinii, którymi dysponuje Zamawiający, w szczególności w kontekście świadczenia usług ogólnego interesu gospodarczego (UOIG). 2) Przygotowanie prezentacji (w wersji edytowalnej w narzędziu MS Power Point) dla potencjalnych operatorów KS, w językach polskim i angielskim, 3) Analiza rynku potencjalnych operatorów dla KS. 4) Zaproponowanie wzorców (benchmarków) rynkowych, koniecznych dla określenia zyskowności operatorów oraz opracowanie metodyki oceny tej zyskowności, 5) Określenie sposobu oraz trybu wyboru operatora KS. 6) Określenie zasad i wysokości rozliczeń z tytułu świadczenia przez operatora UOIG. 7) Określenie obowiązków operatora zewnętrznego, w szczególności w zakresie UOIG -w tym zakres UOIG oraz wytyczne dla operatorów do przygotowania programu merytorycznego oraz wytyczne odnośnie wysokości kosztów świadczenia UOIG oraz rekomendowania wysokość opłat za korzystanie z nich. 8) Określenie zasad kontroli i egzekwowania realizacji obowiązków przez operatora zewnętrznego. 9) Określenie zasad współpracy z innymi podmiotami obecnymi lub w przyszłości obecnymi w budynku EC-1 Wschód. 10) Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na wybór operatora zewnętrznego, warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, uwzględniających następujące czynniki: a) wysokość czynszu dzierżawnego, b) wysokość wynagrodzenia z tytułu UOIG, c) zakres UOIG, d) wartość sprzętu, wyposażenia i aranżacji pomieszczeń, e) inne kryteria zaproponowane przez Wykonawcę. 11) W ramach realizacji przedmiotu umowy będą odbywać się spotkania, w których obowiązani są uczestniczyć osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do oferty. Spotkania takie będą miały miejsce na wniosek Zamawiającego, w liczbie co najmniej 6 spotkań. Nie wyklucza to możliwości prowadzenia korespondencji drogą telefoniczną i poprzez pocztę elektroniczną. 12) Ponadto w ramach zamówienia podstawowego Wykonawca może się zobowiązać do świadczenia .dodatkowych godzin konsultacji. Liczba dodatkowych godzin konsultacji określa Wykonawca w formularzu oferty, przy czym konsultacje będą: a) świadczone na żądanie Zamawiającego w jego siedzibie, b) świadczone przez osoby spośród desygnowanych do realizacji zamówienia, tj. wskazane w Wykazie osób, c) liczba godzin konsultacji liczona zegarowo, (1 godzina = 60 minut), d) świadczone w dni robocze Zamawiającego i w czasie od 8 do 16, w terminach określonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie obowiązany do świadczenia dodatkowych godzin konsultacji w liczbie 50% godzin konsultacji wskazanych w ofercie. (ponad liczbę obowiązkowych spotkań wskazanych w pkt 6) prawa opcji. Prawo opcji Zamawiający zastrzega skorzystanie z prawa opcji do dnia 31 grudnia 2015 r. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega: 1) przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania, którego celem jest wybór operatora i zawarcia z nim umów określających zakres i warunki współpracy w zakresie realizacji zadań merytorycznych w EC1- Wschód w zakresie KS, obejmującej w szczególności: a) oszacowanie wartości zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) lub innymi przepisami w przypadku, gdy wybór operatora zewnętrznego będzie dokonywany w oparciu o inne przepisy niż ustawa Pzp, b) aktualizację opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa, mającymi zastosowanie w danym postępowaniu na wybór operatora zewnętrznego oraz wzorów umów dla operatora zewnętrznego, zawierających w szczególności metodykę obliczania wysokości wynagrodzenia z tytułu świadczenia UOIG, klauzulę claw-back, zasady użytkowania i utrzymania infrastruktury, ponoszenia w nich nakładów inwestycyjnych oraz wydatków bieżących oraz inne elementy niezbędne w przypadku umów z operatorem zewnętrznym, prowadzącym działalność z wykorzystaniem infrastruktury publicznej, 2) w zależności od wybranego trybu postępowania czynne uczestnictwo we wszystkich jego etapach polegające m.in. na udziale w pracach komisji przetargowej w charakterze eksperta, 3) udział w czynnościach zamawiającego, wykonywanych w ramach procedury, obejmujących w szczególności: a) przygotowanie projektów odpowiedzi i wyjaśnień na pytania zadawane przez zainteresowanych wykonawców, b) przygotowanie projektów modyfikacji SIWZ w związku z zadawanymi przez wykonawców pytaniami, c) badanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert (jeżeli postępowanie będzie prowadzone w trybie z takim etapem), d) przygotowanie projektów wezwań do uzupełnień i/lub wyjaśnień treści wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert, e) ocena udzielonych wyjaśnień i/lub uzupełnień i złożenie stosownych rekomendacji, f) przygotowanie projektów wykluczenia wykonawcy wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, g) przygotowanie propozycji wezwań do wyjaśnienia treści oferty i/lub do uzupełnień oferty, h) przygotowanie projektów poprawienia błędów popełnionych przez wykonawców w ofercie, i) przygotowanie wezwania do wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny oferty, j) ocena udzielonych wyjaśnień i uzupełnień w zakresie opisanym w lit. g) i i), k) ocena ofert w poszczególnych kryteriach w tym analiza proponowanych rozliczeń z tytułu świadczenia UOIG, l) przygotowanie projektów odrzucenia oferty wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, m) przygotowanie projektów wyboru najkorzystniejszej oferty, n) przygotowanie informacji o wyniku postępowania, o) udział po stronie Zamawiającego w postępowaniach przed KIO lub sądami powszechnymi wszczętymi w związku z wyborem operatora (maksymalna ilość postępowań arbitrażowych lub przed sądami powszechnymi łącznie 1, w przypadku połączenia spraw do wspólnego rozpoznawania sprawy połączone sprawy traktuje się jako jedno postępowanie), 4) udział w innych czynnościach Zamawiającego, związanych z prowadzoną procedurą, a w szczególności: a) przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego, jeśli tego rodzaju regulacje prawne okażą się niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowań na wybór operatorów, b) doradztwo w procedurze odwoławczej polegające na przygotowaniu projektów odpowiedzi na ewentualne odwołanie. 5) W przypadku zarekomendowania innego sposobu wyboru operatora niż przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, postanowienia pkt. 1-4 prawa opcji stosuje się odpowiednio. 6) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji będą odbywać się spotkania, w których obowiązani są uczestniczyć osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, stanowiącym załącznik do oferty. Spotkania takie będą miały miejsce na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Nie wyklucza to możliwości prowadzenia korespondencji drogą telefoniczną i poprzez pocztę elektroniczną. Ponadto będą prowadzone dodatkowe konsultacje w liczbie 50% godzin konsultacji wskazanych w ofercie. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykonany przedmiot umowy (dotyczy także odpowiednio prawa opcji) w formie pisemnej (w 3 egzemplarzach) oraz na nośniku CD/DVD (w 3 egzemplarzach). Opracowanie w wersji elektronicznej powinno być wykonane w następujących formatach: - opracowanie: *pdf (umożliwiający edycję) oraz - pliki tekstowe: *doc lub *docx, - prezentacja: *ppt lub *pptx, - arkusze obliczeniowe: *xls lub *xlsx, - pliki graficzne *jpg o rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi, (powinny także umożliwiać poprawne odczytanie zawartych tam informacji). 5. W formie pisemnej, wszystkie strony poszczególnych opracowań muszą być ponumerowane oraz połączone w sposób trwały (Zamawiający dopuszcza podział opracowań na tomy). Każde opracowanie musi zawierać indeks-spis treści zawierający informacje o zawartości danego opracowania/tomu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Deloitte Consulting S.A, Al. Jana Pawłą II 19, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182040,00
Oferta z najniższą ceną: 182040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199260,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup wraz z dostawą: 2 szt.- kosiarki wysięgnikowe dla RDW Łowicz i RDW Sieradz, 1 szt.- rębak do gałęzi dla RDW Poddębice w podziale na 2 zadania
- Dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania dla Instytutu Medycyny Pracy
- Dostawa oprogramowania do obrazowania medycznego wraz z narzędziami do segmentacji
- REMONT POMIESZCZENIA 34 I 36 W BUDYNKU A22A W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów w ilości 4 sztuk.
- Aktualizacja oprogramowania specjalistycznego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie raportu poświęconego wybranemu sektorowi gospodarki w m. st. Warszawie - Potencjał sektora badawczo-rozwojowego Warszawy i jej obszaru metropolitalnego
- Badanie wiedzy uczniów na temat dostępnych kierunków kształcenia zawodowego w szkołach publicznych w ich rejonie
- Kompleksowe świadczenie obsługi prawnej w ramach projektu Interreg VIA, pn.: ,,Wspólne drogi ku sztuce na Pomorzu. Centralne muzea pomorskie kreują nowe podejście do dziedzictwa kulturowego pogranicza
- Dostarczenie danych rachunkowych z indywidualnych gospodarstw rolnych z 16 województw dla potrzeb systemu AGROKOSZTY Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części.
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.