Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie raportu poświęconego wybranemu sektorowi gospodarki w m. st. Warszawie - Potencjał sektora badawczo-rozwojowego Warszawy i jej obszaru metropolitalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 14 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: phalajko@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie raportu poświęconego wybranemu sektorowi gospodarki w m. st. Warszawie - Potencjał sektora badawczo-rozwojowego Warszawy i jej obszaru metropolitalnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450f18a9-3c54-461d-bc4c-10bf93543197
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/220039/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/220039/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone zostały w pkt. 5.5. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PH/271/II-127/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 166050 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie raportu poświęconego wybranemu sektorowi gospodarki w m. st. Warszawie - Potencjał sektora badawczo-rozwojowego Warszawy i jej obszaru metropolitalnego
Załącznik nr 1 do Umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Harmonogram realizacji projektu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pytania badawcze
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Struktura i zawartość merytoryczna raportu
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:Dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że:
w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (lub w krótszym okresie, jeśli działalność prowadzona była krócej), opracował co najmniej jeden dokument analityczny (m.in. raport, analizę, materiał diagnostyczny, publikację ekspercką), o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, odnoszącym się do minimum jednego zagadnienia z poniższych:
• współpraca jednostek sektora publicznego z sektorem nauki i biznesu,
• komercjalizacja wyników badań i technologii,
• rozwój infrastruktury wspierającej działalność B+R,
• rozwój ekosystemu innowacji,
• finansowanie działalności badawczo-rozwojowej,
• prognozowanie trendów i wyzwań w gospodarce,
• potencjał badawczo-rozwojowy miasta i/lub obszaru metropolitalnego i/lub regionu i/lub kraju,
przy czym opracowany dokument miał objętość minimum 30 stron ustandaryzowanego maszynopisu.
Dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim zespołem realizujący przedmiot zamówienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) zespołem co najmniej 4-osobowym, składającym się z:
a) kierownika projektu:
osoby posiadającej wyższe wykształcenie,
która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała co najmniej 2 projektami, w zakresie tworzenia raportów, analiz, materiałów diagnostycznych, publikacji eksperckich dotyczących problematyki rozwoju gospodarczego, dla podmiotów sektora publicznego i/lub prywatnego;
b) 2 specjalistów ds. badań i analiz:
osób posiadających wyższe wykształcenie,
które w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły w charakterze analityka i/lub badacza w co najmniej 2 projektach, w zakresie analiz społeczno-ekonomicznych, obejmujących badania na danych zastanych i danych wywołanych (za taki projekt uznaje się również komponent lub etap analityczno-badawczy większego zlecenia),
przy czym przynajmniej jedna z tych osób, dla przynajmniej jednego ze wskazanych projektów była odpowiedzialna za opracowanie metodologii badania;
c) eksperta wiodącego:
osoby posiadającej wykształcenie wyższe,
która w ciągu ostatnich 5 lat brała udział w charakterze eksperta odpowiedzialnego za wartość merytoryczną i redakcję w opracowaniu minimum 2 raportów, analiz, materiałów diagnostycznych, publikacji eksperckich, dotyczących tematyki rozwoju gospodarczego.
Funkcje członków zespołu nie mogą być łączone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
14.2. W Systemie do oferty należy dołączyć następujące przedmiotowe środki dowodowe: a) harmonogram realizacji projektu, pytania badawcze oraz opis koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia, pokazującego strukturę i zawartość merytoryczną raportu - zgodnie z pkt 24 SWZ. UWAGA: wskazane dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa informacji zawartych w powyższych dokumentach– zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 13.12 oraz 18. SWZ – Zamawiający dodatkowo wymaga złożenia wraz z ofertą jawnej wersji powyższych dokumentów, obejmującej streszczenie zastrzeżonych informacji poufnych, na potrzeby dostępu do zasadniczej treści tych informacji, tak aby zapewnić poszanowanie do skutecznego środka prawnego. b) Wykaz doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, do kryterium oceny ofert „Doświadczenie zespołu” - sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 SWZ. W wykazie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia należy wskazać te same osoby, które zostaną wskazane w wykazie osób, o którym mowa w pkt 14.3 SWZ, tj. składanym na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Wykaz nie podlega uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty Wykazu doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia do kryterium oceny ofert, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych i niezbędnego wyposażenia do systemów oczyszczania wody wraz z wymianą części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kaplicy pw. św. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. Sławka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 według projektu budowlanego. Lokale własności m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Koło.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.