eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawę materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Częstochowa: Dostawę materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 264372 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216866 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie materiałów biurowych i papierniczych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. Zaoferowane produkty muszą charakteryzować się wysoką jakością przynajmniej taką jak wymienione w załączniku Nr 3 do SIWZ. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Oferent może zaproponować w ofercie artykuły jakościowo równoważne z wymienionymi, ale nie gorsze. Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w załączniku nr 3. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. W przypadku zaproponowania artykułów równoważnych oferent zobowiązany jest do wykazania dowodami owej równoważności a w razie stwierdzenia braku równoważności oferty takie zostaną odrzucone. Produkty równoważne muszą mieć takie same parametry techniczno-jakościowe. W przypadku oferowania materiałów alternatywnych, należy podać ich nazwę. Ilości określone w wykazie materiałów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości określonych w dokumentacji. Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości produktów są orientacyjne i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ostatecznej liczby zamawianych produktów. Z tego tytułu dostawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona dokładna ilość i asortyment materiałów. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. Termin realizacji zamówienia - 3 dni od daty złożenia zamówienia. Termin związania oferta wynosi 30 dni. Warunki płatności - przelew 30 dni od daty dostawy po przedłożeniu faktury na konto Dostawcy. Oferowana cena musi zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego (II piętro pokój 201). Wykaz materiałów biurowych znajduje się w załączniku nr 3 so SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.22.00 - Taśma miernicza 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIRUS Sp.j., ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85381,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66335,01

  • Oferta z najniższą ceną: 66335,01 / Oferta z najwyższą ceną: 76574,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.