Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: PKS Częstochowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000616050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 14/24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 698631088
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pks-czestochowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks-czestochowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd19e45d-f6a3-411e-b69d-fe0e4688c6e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd19e45d-f6a3-411e-b69d-fe0e4688c6e43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dokumenty dostępne są oprócz platformy w siedzibie Spółki.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Przesłanie pocztą tradycyjną lub osobiście w zamkniętych kopertach w siedzibie Spółki.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): nie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 4140000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 900 000 litrów w okresie 24 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcjonalne zwiększenie ilości kupowanego paliwa o szacunkowej wartości nie przekraczającej 1 656 000 PLN4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-06 do 2027-06-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane jest wniesienia wadium w wysokości 1% wartości zamówienia netto.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1% wartości zamówienia netto.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie nieistotne zmiany treści niniejszej umowy w stosunku do oferty wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony, pod rygorem nieważności. Takiej samej formy wymagają istotne zmiany treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, które mogą być dokonywane wyłącznie w okolicznościach wskazanych art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany przepisów prawnych, jeśli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami; w takim wypadku zmiana treści umowy wymaga formy określonej w ust. 1.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy także w przypadkach:
1) gdy konieczna będzie zmiana terminu zakończenia realizacji umowy, w przypadku gdy, postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia przedłuży się o czas uniemożliwiający realizację zamówienia w pierwotnym terminie, lub zmiana terminu zakończenia realizacji umowy spowodowana będzie czynnikami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy (siła wyższa), uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, mającymi wpływ na jakość realizacji umowy lub osiągniecie celów umowy. Termin realizacji umowy może zostać zmieniony i wydłużony maksymalnie o 3 miesiące;
2) gdy w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów umowy,
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
4. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 2 umowy, zmiana umowy może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1ust. 6 umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, faksów i telefonów, oraz osób koordynatorów, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie są zmianami postanowień umowy w rozumieniu ust. 1 i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem przepisów art. 454-455 ustawy PZP.
6. W przypadku braku środków na realizację zamówienia po stronie Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy
o 3 miesiące.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Sekretariat Spółki, , 42-200 Częstochowa, ul. Krasiństkiego 14/24
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Częstochowskiej
- Zad. 1:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł.pom. ChZT w komorze K2.Zad. 2:Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie ukł. pom.ChZT wraz z próbopobierakiem na potrzeby stacji zlewnej.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1078 S na odc. od DW 492 do m. Cisie dł. 1700m, gmina Blachownia
- Budowa zielonego amfiteatru w dzielnicy Wyczerpy-Aniołów w Częstochowie
- "Wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 13w Częstochowie, stan. zasób komunalny gminy zarz. i administrowany przez ZGM TBS Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa"
- Zakup pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa energii elektrycznej na 2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Sieradzkiego
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.