Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Wadowice: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania dla ZZOZ w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 263782 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania dla ZZOZ w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania dla ZZOZ w Wadowicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie VII.1.2.a) SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia, b) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.1 SIWZ -na zasadzie spełnia / nie spełnia, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.1 SIWZ -na zasadzie spełnia / nie spełnia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.1 SIWZ -na zasadzie spełnia / nie spełnia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.1 SIWZ -na zasadzie spełnia / nie spełnia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg Formuły /spełnia -nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dołączanych do oferty przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 1.2. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.), stanowiące załącznik nr 3 b) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania - jeżeli dotyczy c) Dokumenty potwierdzające prawo producenta przedmiotu zamówienia do oznaczania go znakiem CE, jeśli dotyczy. d) Oryginalne katalogi producenta dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie określonych w niniejszej SIWZ parametrów. Dopuszcza się złożenia katalogów w języku producenta. Wykonawca winien w materiałach informacyjnych wskazać - zaznaczyć oferowany asortyment podając nr pozycji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji ZZOZ w Wadowicach, pokój 230, II piętro, budynek PPS ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do osteosyntezy i narzędzi do ich zakładania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Dostawa narzędzi do zabiegów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych wraz z materiałami medycznymi dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa narzędzi dla Bloku Urologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-55/2024)
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych (rękawice diagnostyczne, materiały do EEG oraz ostrza chirurgiczne) dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w podziale na 3 pakiety.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.