eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaIndywidualizacja nauczania - realizacja zajêæ pozalekcyjnych o charakterze edukacyjno-rozwojowym dla uczniów klas I-III Szko³y Podstawowej nr 1 i Szko³y Podstawowej nr 2 w Ustce

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-10-06

Ustka: Indywidualizacja nauczania - realizacja zajêæ pozalekcyjnych o charakterze edukacyjno-rozwojowym dla uczniów klas I-III Szko³y Podstawowej nr 1 i Szko³y Podstawowej nr 2 w Ustce
Numer og³oszenia: 263147 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyñskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Indywidualizacja nauczania - realizacja zajêæ pozalekcyjnych o charakterze edukacyjno-rozwojowym dla uczniów klas I-III Szko³y Podstawowej nr 1 i Szko³y Podstawowej nr 2 w Ustce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugi edukacyjne polegaj±ce na przeprowadzeniu zajêæ pozalekcyjnych na rzecz wsparcia indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III Szko³y Podstawowej nr 1 i Szko³y Podstawowej nr 2 w Ustce. Us³uga edukacyjna realizowana zostanie w ramach projektu pn.: Kurs na edukacjê - wyrównywanie szans edukacyjno- rozwojowych uczniów klas I-III SP1 i SP2 w Gminie Miasto Ustka, wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Program Operacyjny Kapita³ Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych. 2. Us³ugi bêd± realizowane w siedzibie Szko³y Podstawowej nr 1 i siedzibie Szko³y Podstawowej nr 2. Jednostka 1h w SIWZ u¿ywana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Terminy wykonania poszczególnych us³ug bêd± ustalane indywidualnie z dyrektorem w³a¶ciwej szko³y. 3. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na nastêpuj±ce zadania: 1) Szko³a Podstawowa Nr 1 w Ustce: Zadanie 1 - Zajêcia dla dzieci ze specyficznymi trudno¶ciami w czytaniu i pisaniu, a tak¿e zagro¿onych ryzykiem dysleksji Zadanie 2 - Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci matematycznych: Zadanie 3 - Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci jêzykowych - jêzyk angielski Zadanie 4 - Zajêcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Zadanie 5 - Zajêcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Zadanie 6 - Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Zadanie 7 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglêdnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych Zadanie 8 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z jêzyka angielskiego Zadanie 9 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie ICT (informatyki) Zadanie 10 - Zajêcie rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk humanistycznych Zadanie 11 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk artystycznych 2) Szko³a Podstawowa Nr 2 w Ustce: Zadanie 12 - Zajêcia dla dzieci ze specyficznymi trudno¶ciami w czytaniu i pisaniu, a tak¿e zagro¿onych ryzykiem dysleksji Zadanie 13 - Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci matematycznych Zadanie 14 - Zajêcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju Zadanie 15 - Specjalistyczne zajêcia terapeutyczne dla dzieci niepe³nosprawnych Zadanie 16 - Specjalistyczne zajêcia terapeutyczne z psychologiem Zadanie 17 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglêdnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych Zadanie 18 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z jêzyka angielskiego Zadanie 19 - Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie ICT (informatyki).

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegaj±cego na zwiêkszeniu liczby godzin poszczególnych zajêæ.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli zajêcia z ramienia Wykonawcy Wykonywaæ bêd± nastêpuj±ce osoby: 1) odno¶nie zadañ: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19 - posiadaj±ce wykszta³cenie i kwalifikacje zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegó³owych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz okre¶lenie szkó³ i wypadków, w których mo¿na zatrudniæ nauczycieli nie maj±cych wy¿szego wykszta³cenia lub ukoñczonego zak³adu kszta³cenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), w nastêpuj±cym zakresie: a) zadanie 1: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, b) zadanie 2: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, c) zadanie 4: logopedii ogólnej, minimum 3-letnim do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, d) zadanie 6: gimnastyki korekcyjnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, e) zadanie 7: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, f) zadanie 9: nauczania informatyki, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, g) zadanie 10: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, h) zadanie 11: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, i) zadanie 12: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, j) zadanie 13: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, k) zadanie 14: logopedii ogólnej, minimum 3-letnim do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, l) zadanie 15: edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagogiki, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, m) zadanie 17: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, n) zadanie 19: nauczania informatyki, minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat; 2) odno¶nie zadania 3, 8 i 18 - kwalifikacje do nauczania jêzyka angielskiego w szko³ach podstawowych oraz minimum 3-letnie do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, 3) odno¶nie zadania 5 - kwalifikacje w zakresie psychologii, oligofrenopedagogiki, terapii pedagogicznej oraz minimum 3-letnie do¶wiadczeniem w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat, 4) odno¶nie zadania 16 - kwalifikacje w zakresie psychologii oraz minimum 3-letnie do¶wiadczeniem w pracy z dzieæmi w wieku 6-9 lat.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) terminu realizacji umowy na skutek: a) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych, b) poczynienia ustaleñ w trakcie narad Wykonawcy z Zamawiaj±cym, zmierzaj±cych ku maksymalnemu zabezpieczeniu wymagañ Zamawiaj±cych w zakresie przeprowadzanych zajêæ edukacyjnych, wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, c) wyst±pienia zmian w projekcie systemowym pod nazw±: Kurs na edukacjê, w zakresie maj±cym wp³yw na termin realizacji umowy. 2) osoby realizuj±cej zajêcia pozalekcyjne, przy czym nowo wskazana osoba powinna spe³niaæ odpowiednie do rodzaju zajêæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w pkt. 8.1.3. SIWZ i uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego. W ¿adnym wypadku postanowieñ punktu nie nale¿y interpretowaæ jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do ¿±dania zmiany umowy, a jedynie mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy. 2. Ka¿da zmiana umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz wymaga zgody drugiej strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ustka.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyñskiego 3, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyñskiego 3, Biuro Obs³ugi Interesantów (pokój nr 104).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie bêdzie wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Program Operacyjny Kapita³ Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionie, Dzia³ania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych systemie o¶wiaty, Poddzia³anie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostêpie do edukacji oraz zmniejszanie ró¿nic w jako¶ci us³ug edukacyjnych - projekty systemowe.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia dla dzieci ze specyficznymi trudno¶ciami w czytaniu i pisaniu, a tak¿e zagro¿onych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudno¶ci i niepowodzeñ szkolnych poprzez usprawnienie percepcji s³uchowej, wzrokowej, æwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawno¶ci manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie mo¿liwo¶ci wszechstronnego rozwoju umys³owego, psychicznego i spo³ecznego uczniów utrudnieniami rozwojowymi, na miarê ich mo¿liwo¶ci, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawno¶ci jêzykowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomo¶ciach i umiejêtno¶ciach uczniów bêd±cych przyczyn± ich trudno¶ci szkolnych, zachêcenie do zwiêkszenia wysi³ku w uczeniu siê matematyki, zniwelowanie przykrych do¶wiadczeñ zwi±zanych z pora¿kami w uczeniu siê matematyki na lekcjach, zajêcia bêd± prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci jêzykowych - jêzyk angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównywanie dysproporcji jêzykowych w ramach jêzyka angielskiego (gramatyka, s³ownictwo), u¶wiadomienie dzieciom komunikacyjnej funkcji jêzyka obcego, rozbudzenie zainteresowania nauk± jêzyka angielskiego, rozwijanie zdolno¶ci jêzykowych ucznia; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedê, które bêd± mia³y na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i jêzyka tak, aby dzieci osi±gnê³y sprawno¶æ artykulacyjn±, gramatyczn± i leksykaln±; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów - 1 grupa; c) ilo¶æ godzin w grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 30 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 12 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 18 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia warsztatowe w formie grupowej i zindywidualizowane: minimalizowanie skutków zaburzeñ rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania, inicjowanie ró¿nych form pomocy wychowawczej; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: SP Nr 1: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: indywidualne zajêcia z uczniem celem kszta³towania prawid³owej postawy poprzez æwiczenia korekcyjne, zahamowanie postêpuj±cych wad postawy, zwiêkszenie ogólnej sprawno¶ci fizycznej ucznia; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglêdnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej rozwijaj±ce umiejêtno¶ci twórczego i logicznego my¶lenia, kszta³cenia wyobra¼ni i fantazji, umiejêtno¶ci przetwarzania zdobytych wiadomo¶ci i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwi±zywanie problemów, rozbudzanie ciekawo¶ci poznawczej, wdra¿anie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia w³asnych metod uczenia siê; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z j. angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej rozwijaj±ce zdolno¶ci jêzykowe, s³u¿±ce popularyzacji i zachêcanie uczniów i uczennic do nauki jêzyka angielskiego poprzez wprowadzenie atrakcyjnych form pracy, popularyzacja j. angielskiego poprzez wprowadzenie atrakcyjnych form pracy, popularyzacja j. ang., przygotowanie uczniów i uczennic do udzia³u w konkursach jêzykowych; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie ICT (informatyki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowane na rzecz poprawy szans edukacyjnych, zmotywowania ucznia do samorozwoju, rozwój potencja³u intelektualnego i zainteresowañ uczniów i uczennic; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcie rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk humanistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowane na rzecz kszta³towania wyobra¼ni i fantazji, umiejêtno¶ci przetwarzania zdobytych wiadomo¶ci i twórczego my¶lenia; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: 2 h tygodniowo ; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: SP Nr 1: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk artystycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia warsztatowe w formie grupowej i zindywidualizowane rozwijanie zainteresowañ i zdolno¶ci plastycznych, uwra¿liwienie na warto¶ci estetyczne, rozwijanie zainteresowañ i zdolno¶ci plastycznych, uwra¿liwienie na warto¶ci estetyczne, rozwijanie procesów poznawczych (np. my¶lenie twórcze i wyobra¼nia twórcza, zdolno¶æ obserwacji, pamiêæ wzrokowa, emocje, uczucia estetyczne i moralno-spo³eczne); b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia dla dzieci ze specyficznymi trudno¶ciami w czytaniu i pisaniu, a tak¿e zagro¿onych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudno¶ci i niepowodzeñ szkolnych poprzez usprawnienie percepcji s³uchowej, wzrokowej, æw. koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawno¶ci manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie mo¿liwo¶ci wszechstronnego rozwoju umys³owego, psychicznego i spo³ecznego uczniów utrudnieniami rozwojowymi, na miarê ich mo¿liwo¶ci, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno-motorycznego, podniesienie poziomu sprawno¶ci jêzykowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia dla dzieci z trudno¶ciami w zdobywaniu umiejêtno¶ci matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomo¶ciach i umiejêtno¶ciach uczniów bêd±cych przyczyn± ich trudno¶ci szkolnych, zachêcenie do zwiêkszenia wysi³ku w uczeniu siê matematyki, zniwelowanie przykrych do¶wiadczeñ zwi±zanych z pora¿kami uczeniu siê matematyki na lekcjach, zajêcia bêd± prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedê, które bêd± mia³y na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i jêzyka tak, aby dzieci osi±gnê³y sprawno¶æ artykulacyjn±, gramatyczn± i leksykaln±; b) ilo¶æ uczestników: 2 uczniów - 1 grupa; c) ilo¶æ godzin w grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 30 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r., z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 12 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 18 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: SP Nr 2: Specjalistyczne zajêcia terapeutyczne dla dzieci niepe³nosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: wyciszenie, terapia zajêciowa, rozwój zdolno¶ci, likwidacja deficytów, zajêcia indywidualne dla 1 dziecko skierowanej na zajêcia na podstawie orzeczenia z poradni; zajêcia bêd± prowadzone przez nauczyciela oraz oligofrenopedagoga, b) ilo¶æ uczestników: 1 uczeñ; c) ilo¶æ godzin: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 36 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r., z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 12 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: SP Nr 2: Specjalistyczne zajêcia terapeutyczne z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia zindywidualizowane maj±ce na celu minimalizowanie skutków zaburzeñ rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie ró¿nych form pomocy wychowawczej w ¶rodowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 4 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 120 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 48 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 72 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglêdnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia grupowe rozwijanie zdolno¶ci ogólnych i matematycznych: umiejêtno¶ci twórczego i logicznego my¶lenia, kszta³cenia wyobra¼ni i fantazji, umiejêtno¶ci przetwarzania zdobytych wiadomo¶ci i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwi±zywanie problemów, rozbudzanie ciekawo¶ci poznawczej, wdra¿anie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia w³asnych metod uczenia siê; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 60 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 24 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 36 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z jêzyka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia grupowe rozwijanie zdolno¶ci jêzykowych, popularyzacji i zachêcanie uczniów i uczennic do nauki jêzyka angielskiego poprzez wprowadzenie atrakcyjnych form pracy, popularyzacja jêzyka angielskiego poprzez wprowadzenie atrakcyjnych form pracy, popularyzacja jêzyka angielskiego, przygotowanie uczniów i uczennic do udzia³u w konkursach jêzykowych, zajêcia grupowe; b) ilo¶æ uczestników: 5 uczniów - 1 grupa; c) ilo¶æ godzin w grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 30 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 12 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 18 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: SP Nr 2: Zajêcia rozwijaj±ce zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie ICT (informatyki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) przedmiot zajêæ: zajêcia w formie grupowej i zindywidualizowanej na rzecz poprawy szans edukacyjnych, motywowania ucznia do samorozwoju, rozwój potencja³u intelektualnego i zainteresowañ uczniów; b) ilo¶æ uczestników: 10 uczniów podzielonych na 2 grupy; c) ilo¶æ godzin w ka¿dej grupie: minimum 1 h tygodniowo maksimum 2 h tygodniowo; d) ³±czna ilo¶æ godzin: 30 h; e) harmonogram zajêæ: od 24 pa¼dziernika 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. z tym, ¿e: - do 30 grudnia 2011 r. nale¿y zrealizowaæ 12 h, - od dnia 02 stycznia do 29 czerwca 2012 r. nale¿y zrealizowaæ 18 h..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-4, 80.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.