eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwąRozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-02

Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 262950 - 2009; data zamieszczenia: 02.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska w Katowicach , ul. Sokolska 2, 40-089 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 351-17-19, 258-62-61, faks (032) 258-98-85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.filharmoniaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą: Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pod nazwą Rozbudowa Filharmonii Śląskiej w Katowicach. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę Filharmonii Śląskiej jako wielofunkcyjnego obiektu użyteczności publicznej, powiązanego funkcjonalnie i przestrzennie z istniejącymi budynkami. Zaprojektowano modernizację zabytkowego budynku istniejącego z salą koncertową na 424 miejsca i zapleczem socjalno-technicznym, wraz z jego nadbudową o dwie kondygnacje oraz dobudową trzygondygnacyjnego obiektu składającego się z małej sali koncertowej na 110 miejsc, garderób i sal prób oraz zadaszonego garażu na 8 stanowisk z możliwością wjazdu ciężarówek pod załadunek instrumentów. Łączna kubatura budynku istniejącego wynosi 17 753 m3, powierzchnia użytkowa części nadbudowy i dobudowy 2 066,1 m2 i modernizowana powierzchnia obecnego budynku 2 680 m2. Planowany termin realizacji zadania: - rozpoczęcie - 15.10. 2009 r. - zakończenie - 30.11.2011 r. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu i osób działających pod Jego kierownictwem:Inżynier Kontraktu świadczy usługi związane z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, dostawą i montażem wyposażenia oraz na wszystkich etapach reprezentuje Zamawiającego jako Inwestora w kontaktach z instytucjami oraz służbami krajowymi i unijnymi oraz wypełnia obowiązki Inwestora w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. A. NA ETAPIE ORGANIZACJI INWESTYCJI. 1) Odbiór i weryfikacja dokumentacji technicznej: - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej projektów wykonawczych, - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, - sformułowanie i przekazanie ewentualnych uwag do dokumentacji, - wyegzekwowanie uzupełnienia (poprawienia) dokumentacji, - zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej). 2) Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji i jego aktualizacje: - harmonogram realizacji robót budowlano-instalacyjnych, - lista i harmonogram dostaw inwestorskich, - harmonogram wyposażenia obiektu, - harmonogram czynności odbiorowych - harmonogram rozliczenia inwestycji. 3) Opracowanie w oparciu o procedury spełniające warunki prawa polskiego i wspólnotowego szczegółowych procedur i zasad obowiązujących w trakcie realizacji inwestycji: - opracowanie listy osób (funkcji) decyzyjnych przy realizacji inwestycji po stronie Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu i (w miarę możliwości) po stronie generalnego wykonawcy wraz z zakresem odpowiedzialności i kompetencji, - opracowanie procedur, zasad kontaktów i decyzji na linii Zamawiający - Inżynier Kontraktu - generalny wykonawca, - opracowanie procedur i zasad odbioru robót (usług, dostaw), - opracowanie procedur i zasad finansowania inwestycji (fakturowania i refakturowania), - opracowanie procedur i zasad rozliczania inwestycji. 4) Uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i prawem unijnym przetargu na generalnego wykonawcę robót budowlanych. 5) Uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i prawem unijnym przetargu na dostawy wyposażenia. 6) Przygotowanie umowy o pełnienie nadzorów autorskich. 7) Sprawdzenie dopełnienia przez generalnego wykonawcę wszelkich wymogów formalno-prawnych wynikających z kontraktu (wniesienie kaucji gwarancyjnej, ubezpieczenie budowy, zapewnienie kadry posiadającej wymagane kwalifikacje itp.). 8) Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokólarne przekazanie wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy. B. NA ETAPIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH. 1) Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w następujących branżach: 1) ogólnobudowlanej - architektura, ochrona zabytków, mała architektura, zieleń, konstrukcja, akustyka i ochrona przeciwdźwiękowa, technologia widowiskowa, mechanika sali wielofunkcyjnej, 2) instalacji sanitarnych - przyłącza sanitarne, odwodnienie terenu, przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnych, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa, przeciwpożarowa (hydrantowa), instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wentylacji oddymiającej, węzeł cieplny, instalacja klimatyzacji, instalacja gaśnicza gazowa, 3) instalacji elektrycznych i słaboprądowych - oświetlenie terenu i zasilanie urządzeń w terenie, przyłącze teletechniczne, instalacja oświetlenia ogólnego, miejscowego, projektorowego, awaryjnego, bezpieczeństwa, przeszkodowego, iluminacji zewnętrznej, oświetlenia widowiskowego, instalacja gniazd wtykowych i wtykowych dedykowanych (komputerowych), instalacja siłowa, stacja transformatorowa, automatyka urządzeń technologicznych, instalacje sygnalizacji i sterowania, automatyka i sterowanie zasilaniem rezerwowym obiektu, układy pomiarowe zużycia energii, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, system detekcji pożaru - SAP, system sygnalizacji włamania i napadu - SSWiN, system telewizji dozorowej - CCTV, system oddymiania, system odsłuchowy, system rozgłaszania alarmowego, system interkomowy, system okablowania strukturalnego, system kontroli dostępu, 4) drogowej i ukształtowania terenu - przygotowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcia pasa drogowego w czasie realizacji inwestycji, zapewnienie dróg dojazdu na teren inwestycji w trakcie jej trwania i po zakończeniu, współpraca z właścicielami sąsiadujących posesji. 2) Bieżąca kontrola terminowości i jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych i dostaw: - organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad roboczych z udziałem kadry kierowniczej generalnego wykonawcy i projektantów nie rzadziej niż raz co dwa tygodnie, - dokonywanie odbiorów częściowych wykonywanych robót, - bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych, - bieżąca monitorowanie wpływu inwestycji na stan techniczny budynku przyległego przy pl. Wolności 3 oraz podejmowanie niezbędnych działań zgodnie z zaleceniami projektanta i wynikającymi z ekspertyz, - bieżące uzgadniania z Zamawiającym i projektantami ewentualnych rozwiązań i materiałów zamiennych, - bieżące sprawdzanie obmiarów wykonywanych robót, - terminowe dokonywanie wynikających z kontraktu zakupów inwestorskich, - bieżące uzgadnianie z Zamawiającym ograniczeń w realizacji, wynikających z funkcjonowania instytucji, - ograniczanie, we współpracy z generalnym wykonawcą, w miarę możliwości uciążliwości wykonywanych robót, - kontrola przestrzegania zasad bezpieczeństwa realizacji robót, - bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy. 3) Bieżąca kontrola i obsługa finansowa realizacji: - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchamianie transz finansowych, - cykliczna (wynikająca z umowy z generalnym wykonawcą) ocena i akceptacja zaawansowania robót, - sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur przejściowych generalnego wykonawcy, - sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania ewentualnych robót dodatkowych wraz z przygotowaniem procedur zamówień publicznych, - współpraca z Zamawiającym w prowadzeniu księgowości, - prowadzenie własnej dokumentacji finansowej inwestycji. 4) Bieżąca obsługa formalno-prawna realizacji: - uzyskiwanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych zezwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji (zieleni, zajęcie pasa drogowego, zgody na prace w godzinach nocnych, zmiany lub ograniczenia w ruchu drogowym, ewentualne czasowe wyłączenia mediów itp.) - wypełnianie obowiązków inwestora wynikających z przepisów prawa budowlanego (zgłaszanie ewentualnych zmian osób pełniących samodzielne funkcje przy realizacji robót oraz zdarzeń, których zgłoszenie organom nadzoru budowlanego jest wymagane), - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych, zaawansowania robót oraz wszelkich innych dokumentów dla Zamawiającego (zgodnie z przyjętymi procedurami), C. NA ETAPIE PRZEKAZYWANIA OBIEKTU DO UŻYTKOWANIA I ROZLICZENIA INWESTYCJI. 1) Zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych. 2) Zapewnienie przeprowadzenia odpowiednich szkoleń dla personelu zatrudnionego przy obsłudze obiektu. 3) Przygotowanie i wynegocjowanie umów dla Zamawiającego na dostawy mediów. 4) Nadzorowanie wyposażenia obiektu. 5) Dokonanie protokolarnego odbioru robót. 6) Dokonywanie bieżących odbiorów wyposażenia i protokolarnego odbioru końcowego. 7) Przygotowanie i przeprowadzenie odbiorów zewnętrznych obiektu przez: - Państwową Straż Pożarną, - Państwową Inspekcję Pracy, - Państwowego Inspektora Sanitarnego, - Państwowego Inspektora Ochrony Środowiska, - Urzędu Dozoru Technicznego, - Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - gestorów mediów, - zarządców dróg, - nadzór budowlany. 8) Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą m. in.: - dokumentacja budowy, w tym dziennik budowy, potwierdzenia inspektorów i projektantów o zmianach nieistotnych oraz zmienione rysunki i uzupełnienia opisów, oświadczenia kierownika budowy o zgodności, karty nadzoru autorskiego, - komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych, - protokóły z prób i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe, - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - potwierdzenie, zgodnie z odrębnymi przepisami, odbioru wykonanych przyłączy, - świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, - komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim, 9) Zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 10) Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych, przygotowanie i wynegocjowa-nie dla Zamawiającego umów gwarancyjnych. 11) Sporządzenie dla Zamawiającego raportu końcowego z realizacji inwestycji (zgodnie z przy-ję??tymi procedurami). 12) Pełne rozliczenie inwestycji wraz z końcowym raportem finansowym. 13) Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji finansowej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. o/Katowice nr 93 1020 2313 0000 3502 0154 5219. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału, a jego kopia zawierająca potwierdzenie złożenia oryginału musi być załączona do oferty. Potwierdzenia dokonuje główna księgowa Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności musi spełnić następujące warunki: 1) wykaże realizację co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, dla zadania, którego wartość realizowanych robót wynosiła około 20 000 000 zł na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, współfinansowanych ze środków publicznych i unijnych, 2) Wykonawca średniorocznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął przychody netto ze sprzedaży w wysokości minimum 200.000,00 zł, 3) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Lidera Zespołu - odpowiedzialnego za zagadnienia kontraktowe i kontakt z Zamawiającym - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: i) wyższe wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne, ii) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu stanowiska kierowniczego, iii) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym Liderowi Zespołu dla inwestycji o charakterze i wielkości porównywalnym rozbudową Filharmonii Śląskiej, b) Inżyniera Rezydenta - odpowiedzialnego za zagadnienia realizacyjne i techniczne - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: i) wyższe wykształcenie techniczne - inż. budownictwa, ii) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu stanowiska kierowniczego, iii) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającemu Inżynierowi Rezydentowi lub kierownikowi zespołu inspektorów dla inwestycji o charakterze i wielkości porównywalnym rozbudową Filharmonii Śląskiej, iv) należy do OIIB, c) Inspektorów nadzoru w branżach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 3 - osoby te muszą posiadać następujące kwalifikacje: i. odpowiednie dla danej branży uprawnienia budowlane, ii. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru) na budowie, iii. co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru na budowie, iv. należy do OIIB, d) Eksperta d.s. kosztorysowo - finansowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: i. wyższe wykształcenie ekonomiczne lub techniczne, ii. co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi finansowej zadań inwestycyjnych, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako ekspert ds rozliczeń w zespole Inżyniera Kontraktu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w przetargu w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz?nego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześ?niej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych doku?mentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuż?szy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2006r., 2007r., 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, przy czym wysokość ta nie może być mniejsze niż konieczna do spełnienia warunków dopuszczenia do udziału w przetargu tj. nie mniejszą niż 200 000 zł. 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia na wartość co najmniej 10 mln zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej pozwalające na pokrycie roszczeń Zamawiającego powstałych podczas trwania inwestycji na skutek nieprawidłowo pełnionych obowiązków Inżyniera Kontraktu, określonych w pkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (opis przedmiotu zamówienia niniejszej). Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje, a także zakres wyko-nywanych przez nich czynności; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wyko?ny-wanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpo?wiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia doku?mentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że kontrakty te zostały zrealizowane z należytą starannością. Inne dokumenty: 1. wypełnione załączniki do niniejszej specyfikacji oznaczone jako Załącznik nr1 do Załącznika nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska w Katowicach 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska w Katowicach 40-084 Katowice, ul. Sokolska 2 w sekretariacie, pok. nr 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Województwa Śląskiego w ramach Działania 11.2: Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury o znaczeniu ponadregionalnym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.