eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeDostawa, konfiguracja instalacja oprogramowania aplikacyjnego oraz sprzętu do obsługi części administracyjnej szpitala dla SPZZOZ w Gryficach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Gryfice: Dostawa, konfiguracja instalacja oprogramowania aplikacyjnego oraz sprzętu do obsługi części administracyjnej szpitala dla SPZZOZ w Gryficach
Numer ogłoszenia: 262784 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, konfiguracja instalacja oprogramowania aplikacyjnego oraz sprzętu do obsługi części administracyjnej szpitala dla SPZZOZ w Gryficach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, konfiguracja instalacja oprogramowania aplikacyjnego oraz sprzętu do obsługi części administracyjnej szpitala dla SPZZOZ w Gryficach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00 - 30.24.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), c) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, d) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) 2 dostaw i wdrożeń Systemu Informatycznego dla SP ZOZ, w zakresie podobnym do zakresu objętego niniejszym postępowaniem. Przez zakres podobny Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego pracę ZOZ w zakresie co najmniej: oprogramowania finansowo-księgowego, gospodarki magazynowej, oraz kadr i płac. e) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie przez Wykonawcę następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) trzema osobami z wyższym magisterskim wykształceniem informatycznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla SPZOZ, 2) jedną osobą w zakresie zarządzania projektami posiadającą odpowiedni certyfikat (np.: IPMI, Prince2 lub równoważne), f) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia, g) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, przez co zamawiający rozumie - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności. - posiadania środków pieniężnych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż cena zawarta w składanej ofercie. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale 7 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Podpisane oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Potencjał kadrowy wykonawcy podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Doświadczenie wykonawcy podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Parafowany przez wykonawcę projekt umowy (wraz z załącznikami) stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, z także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: - trzema osobami z wyższym magisterskim wykształceniem informatycznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla SPZOZ, - jedną osobą w zakresie zarządzania projektami posiadają odpowiedni certyfikat (np.: IPMI, Prince2 lub równoważne), - wykazem zrealizowanych dostaw i usług (z wykorzystaniem załącznika nr 7) potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 dostaw i wdrożeń Systemu Informatycznego dla SP ZOZ, w zakresie podobnym do zakresu objętego niniejszym postępowaniem. Przez zakres podobny Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego pracę ZOZ w zakresie co najmniej oprogramowania: finansowo-księgowego, gospodarki magazynowej, oraz kadr i płac. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia: 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w tym również przedmiotu zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł. b) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o wartości minimum wartości brutto złożonej oferty. 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 6.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt.2 ppkt. a- składa dokumenty wystawione zgodnie z prawe kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.2 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), c) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, d) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) 2 dostaw i wdrożeń Systemu Informatycznego dla SP ZOZ, w zakresie podobnym do zakresu objętego niniejszym postępowaniem. Przez zakres podobny Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego pracę ZOZ w zakresie co najmniej: oprogramowania finansowo-księgowego, gospodarki magazynowej, oraz kadr i płac. e) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie przez Wykonawcę następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) trzema osobami z wyższym magisterskim wykształceniem informatycznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla SPZOZ, 2) jedną osobą w zakresie zarządzania projektami posiadającą odpowiedni certyfikat (np.: IPMI, Prince2 lub równoważne), f) warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia, g) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, przez co zamawiający rozumie - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności. - posiadania środków pieniężnych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż cena zawarta w składanej ofercie. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale 7 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Podpisane oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Potencjał kadrowy wykonawcy podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy Doświadczenie wykonawcy podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Parafowany przez wykonawcę projekt umowy (wraz z załącznikami) stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, z także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: - trzema osobami z wyższym magisterskim wykształceniem informatycznym i 3 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla SPZOZ, - jedną osobą w zakresie zarządzania projektami posiadają odpowiedni certyfikat (np.: IPMI, Prince2 lub równoważne), - wykazem zrealizowanych dostaw i usług (z wykorzystaniem załącznika nr 7) potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 dostaw i wdrożeń Systemu Informatycznego dla SP ZOZ, w zakresie podobnym do zakresu objętego niniejszym postępowaniem. Przez zakres podobny Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego pracę ZOZ w zakresie co najmniej oprogramowania: finansowo-księgowego, gospodarki magazynowej, oraz kadr i płac. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia: 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w tym również przedmiotu zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł. b) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o wartości minimum wartości brutto złożonej oferty. 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 6.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt.2 ppkt. a- składa dokumenty wystawione zgodnie z prawe kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.2 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice pok.-04 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice budynek administracji - II piętro -pok.203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.