To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Gdańsk: DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 262475 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240933 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOKOŃCZENIE MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Z UZYSKANIEM DOPUSZCZENIA DO EKSPLATACJI PRZEZ UDT, WRAZ Z SERWISEM, PRZEGLĄDAMI ORAZ KONSERWACJĄ INSTALACJI I URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OKRESIE GWARANCJI, KTÓRYCH SERWISOWANIE I KONSERWACJA SĄ WYMAGANE PRZEPISAMI I ZALECENIAMI PRODUCENTA W CELU UTRZYMANIA CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI I ZACHOWANIA WARUNKÓW GWARANCYJNYCH..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dokończenie montażu urządzeń dźwigowych z uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji przed UDT, wraz z serwisem, przeglądami oraz konserwacją instalacji i urządzeń dźwigowych w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych zadania pn. Budowa budynku dydaktycznego i administracyjnego Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku w podziale na zadania: Zadanie 1: Budowa budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego w ramach Kampusu Bałtyckiego Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku; Zadanie 2: Budowa budynku administracji centralnej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku.. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1.Dokończenie montażu urządzeń dźwigowych z uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji przez UDT, 3.2.WINDA PANORAMICZNA W1 REKTORAT: a)montaż kabiny windy, która znajduje się obecnie na parterze przed szybem windowym, b)skrócenie drzwiczek bocznej szafki elektrycznej windy na 7 piętrze i dopasowanie ich wysokości do wysokości drzwi windy, c)rozruch istniejącej windy i uzyskanie odbiorów technicznych, UDT. 3.3. WINDA DLA EKIP RATOWNICZYCH W2- REKTORAT: a)obudowa drzwi windy do wykonania z blachy nierdzewnej dopasowanej do zamontowanych drzwi windy na 9 kondygnacjach, analogicznie jak na rys. WA42, b)rozruch istniejącej windy i uzyskanie odbiorów technicznych. 3.4.WINDA PANORAMICZNA W3- NEOFILOLOGIA: a)rozruch istniejącej windy i uzyskanie odbiorów technicznych, UDT. 3.5. WINDA PODWÓJNA W4- NEOFILOLOGIA: a)obudowa podwójnych drzwi windy do wykonania z blachy nierdzewnej dopasowanej do zamontowanych drzwi windy na 4 kondygnacjach wg. rys. WA42, b)rozruch istniejącej windy i uzyskanie odbiorów technicznych, UDT. 3.6. PLATFORMA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - NEOFILOLOGIA: a)rozruch istniejącej platformy i uzyskanie odbiorów technicznych, UDT. 3.7. Serwis, przeglądy oraz konserwacja instalacji i urządzeń dźwigowych w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 4.1.Projekty budowlane opracowane przez biuro projektowe: Wolski Architekci Sp. z o.o. w 12 2009r., 10 2012r. (załącznik nr 2 do SIWZ); 4.2.Projekty wykonawcze-aktualizacja, opracowane w 02 2014r. przez biuro projektowe: Wolski Architekci Sp. z o.o. (załącznik nr 2 do SIWZ); 4.3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzone w 02 2014r. przez biuro projektowe: Wolski Architekci Sp. z o.o.; 4.4. Dokumentacja powykonawcza budowy budynku Neofilologii i Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku - segregator 29 - dźwigi osobowe (załącznik nr 2 do SIWZ); 4.5.Przedmiary robót, sporządzone w 02 2014r. przez biuro projektowe: Wolski Architekci Sp. z o.o., które należy traktować jako materiał pomocniczy - ryzyko ustalenia przedmiaru i kosztu robót ponosi Wykonawca. 4.6.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie wymienionym w pkt. 4.1., 4.2., 4.3.,4.4 uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlanych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 6. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a) bezpieczeństwo konstrukcji, b) bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d) odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e) ochrony przed hałasem i drganiami, f) oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 7. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zm.), b) ustawie z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r nr 92 poz.881 ze zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004r. nr 195 poz. 2011); 8. Warunki prowadzenia robót: 8.1. Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. Zamawiający udostępni teren pod zaplecze budowy na części działek 232/9 i 225 obręb 13. 8.2. Wykonawca winien przestrzegać warunki prowadzenia robót zawarte w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej, c) decyzjach, uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej, d) uzgodnieniach z użytkownikiem oraz gestorami uzbrojenia terenu. 8.3.Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. 8.4.Zobowiązuje się Wykonawcę do przejęcia i wbudowania materiałów budowlanych znajdujących się na terenie budowy. Przedmiary robót uwzględniają montaż materiałów stanowiących własność Zamawiającego. Wykaz materiałów stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 8.5. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót, w zakresie realizowanego zamówienia, z innymi Wykonawcami wyłonionymi przez Zamawiającego w odrębnych postępowaniach przetargowych. 9.Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dokończenie realizacji projektu pn.: Budowa budynku dydaktycznego i administracyjnego Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku. Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 2. Społeczeństwo wiedzy, Działania 2.1. Infrastruktura edukacyjna i naukowo-dydaktyczna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie UDA-RPPM.02.01.00-00-005 09-00 z dn. 26 marca 2010 r. z późn. zm..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Techwind Jan Rutkowski, Banino, Dąbrowa Miszewska 6, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136027,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 462384,80
Oferta z najniższą ceną: 462384,80 / Oferta z najwyższą ceną: 462384,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





