eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiDostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Piaski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Piaski: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Piaski
Numer ogłoszenia: 26245 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Piaski , ul. Drzęczewska 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5739080, faks 065 5739083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Piaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych : a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. nr 51 poz. 342) b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. c) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno- technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2) Odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników PGL LP Łączną ilość zamówienia na elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Przedmiot mundurowy 1 Płaszcz wiosenno-jesienny do munduru wyjściowego 4 szt, 2 Kurtka zimowa do munduru wyjściowego 11 szt, 3 Kurtka do munduru codziennego 8 szt, 4 Marynarka do munduru wyjściowego 13 szt, 5 Spodnie (spódnica) do munduru wyjściowego 30 szt, 6 Sweter do munduru codziennego 45 szt, 7 Kamizelka do munduru codziennego 11 szt, 8 Bluza z polaru do munduru codziennego 38 szt, 9 Bluza z wzorem panterki - letnia do munduru terenowego 11 szt, 10 Kurtka z wzorem panterki - zimowa do munduru terenowego 5 szt, 11 Spodnie z wzorem panterki - letnie do munduru terenowego 33 szt, 12 Spodnie z wzorem panterki -zimowe do munduru terenowego 6 szt, 13 Kapelusz do munduru wyjściowego 11 szt, 14 Czapka do munduru wyjściowego lub codziennego 5 szt, 15 Czapka zimowa do munduru codziennego 5 szt, 16 Czapka letnia z wzorem panterki do munduru terenowego 10 szt, 17 Czapka zimowa z wzorem panterki do munduru terenowego 4 szt, 18 Koszula do munduru wyjściowego lub codziennego 78 szt, 19 Krawat do munduru wyjściowego 10 szt, 20 Szalik do munduru wyjściowego 7 szt, 21 Rękawice do munduru wyjściowego lub codziennego 10 par, 22 Skarpety do munduru wyjściowego 170 par, 23 Półbuty do munduru wyjściowego lub codziennego 42 pary, 24 Buty wielosezonowe z wkładką syntetyczną 25 par, 25 Buty wielosezonowe z wkładką gore-tex 32 pary, 26 Oznaki służbowe 6 kpl, Łączna ilość zamówienia na sorty BHP - odzieży roboczej i obuwia roboczego zawiera poniższe zestawienie: Sorty BHP 1 Buty gumowe 45 par, 2 Buty gumowo-filcowe 39 par, 3 Kurtka przeciwdeszczowa 38 szt, 4 Ubranie całoroczne 2 kpl, 5 Czapka letnia 4 szt, 6 Kamizelka ocieplana 4 szt, 7 Czapka zimowa 4 szt, 8 Ubranie robocze letnie 4 kpl, 9 Trzewiki ochronne 6 par, 10 Płaszcz roboczy 1 szt, 11 Czepek lub chustka 2 szt, 12 Ubranie ocieplane 3 kpl, 13 Koszula flanelowa 5 szt, 14 Kalesony bawełniane 5 szt, 15 Kurtka ciepłochronna 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w zał. nr 1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia a) wypełniony formularz ofertowy, b) szczegółowy formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe netto, w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania, oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [ wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ] e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 63-820 Piaski, ul. Drzęczewska1, siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.