Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Myszków: Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników 1100 l oraz wywóz nieczystości własnym transportem i zdeponowanie ich na wysypisku
Numer ogłoszenia: 262245 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax. (034) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.myszkow.top.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników 1100 l oraz wywóz nieczystości własnym transportem i zdeponowanie ich na wysypisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników 1100l oraz wywóz nieczystości własnym transportem i zdeponowanie ich na wysypisku zgodnie z Wykazem ulic w ciągach których zlokalizowane są kosze uliczne oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Ogólny zakres prac przewiduje wykonanie: a) opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w ciągach dróg na terenie miasta Myszkowa, b) opróżnianie pojemników o pojemności 1100l zlokalizowanych przy budynku Urzędu Miasta w Myszkowie, c) transport zebranych odpadów, d) zdeponowanie odpadów w miejscu ich unieszkodliwienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia; b) Wykonawca posiada zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określonych zgodnie z katalogiem odpadów jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01, które zostanie załączone do oferty; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, przynajmniej jedno zadanie z zakresu opróżniania koszy ulicznych i pojemników 1100 l, o wartości odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówieni. Do każdego wykazanego zadania należy załączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się aby wykonawca dysponował minimum 2 samochodami specjalistycznymi do przewozu odpadów. c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, przy czym minimalna ilość osób winna stanowić podwójną obsadę etatową wymaganego sprzętu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając rodzaj, zakres i wartość usług przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) złożyli oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 PZP. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3). wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 4). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 5). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 6). aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7). aktualne zezwolenie starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów określonych zgodnie z katalogiem odpadów jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. pkt 1), 2), 3), 4), 5), wykonawca złoży w formie oryginału. 5. Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie. 6. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastomyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Myszkowie
ul. Kościuszki 26
42-300 Myszków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Kościuszki 26 w pokoju 109 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- "Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej"
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie
- CENTRUM PRZESIADKOWE PRZY DWORCU KOLEJOWYM W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA CENTRUM MYSZKOWA - CENTRUM PRZESIADKOWE (ETAP 3)
więcej: przetargi w Myszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.