To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Warszawa: Utrzymanie działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Numer ogłoszenia: 261517 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236197 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się, iż w okresie obowiązywania umowy będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi (zwane Usługami), polegające na: a) usuwaniu zgłoszonych w okresie trwania umowy Błędów i Problemów dotyczących działania Systemu, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania Problemów PR1, b) wsparciu technicznym dla wybranych Użytkowników, w tym: - konsultacji świadczonych telefonicznie i w siedzibie Zamawiającego w zakresie poprawnego działania Systemu, z uwzględnieniem możliwych zmian programowych; - wsparciu w zakresie poprawnego działania sprzętu komputerowego; - wsparciu w zakresie bieżącej konserwacji oprogramowania systemowego; c) świadczeniu konsultacji związanych z administracją i eksploatacją Systemu w siedzibie Zamawiającego przez 1 (jedną) osobę, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, w terminach ustalonych uprzednio przez strony, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy; d) wykonywaniu modyfikacji systemu w wymiarze 15 dni roboczych (120 roboczo godzin) w okresie trwania umowy. Modyfikacje i termin ich wykonania będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, a Wykonawca będzie raportował ich wykonane w miesięcznych raportach z realizacji prac utrzymaniowych wraz z ilością godzin pozostałych do wykorzystania przez Zamawiającego; e) aktualizowanie aplikacji Systemu szkoleniowego w terminie każdorazowo uzgadnianym z Zamawiającym - w przypadku zmian aplikacji Systemu produkcyjnego Hermes 3. Usługi świadczone będą w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15. Ilekroć powyżej jest mowa o: 1. Systemie - oznacza to oprogramowanie aplikacyjne Hermes 3. Do Systemu nie zalicza się elementów Infrastruktury Informatycznej, w szczególności: oprogramowania podstawowego (tj. motor bazy danych) i oprogramowania systemowego (tj. system operacyjny); 2. System szkoleniowy - System identyczny z Systemem Hermes 3 pod względem funkcjonalnym - służący do testowania. 3. Błędzie - rozumie się przez to działanie Systemu niezgodne z Wymaganiami, przy czym prawidłowo pracuje Infrastruktura Informatyczna. Prawidłowo przeprowadzane czynności administracyjne takie jak planowe wyłączenia serwerów lub wybranych usług nie są traktowane jako Awaria Infrastruktury Informatycznej; 4. Problemie - rozumie się przez to zagadnienie sprawiające trudność w użytkowaniu (działaniu) Systemu zgłoszone przez upoważnionego Użytkownika i wymagające Rozstrzygnięcia przez Wykonawcę; 5. PR1 - rozumie się przez to procedurę obsługi zgłoszeń i rozwiązywania Problemów, określoną w Procedurze stosowanych w umowie, stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy; Opis bazy danych Hermes - Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku: - baza danych w MS-SQL 2000 obsługiwana przez platformę ASP.NET udostępniona dla organów wyspecjalizowanych przez sieć Internet. Część danych jest publikowana w Internecie. System działa na dwóch serwerach. Jeden służy do gromadzenia danych a drugi do publikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
- S&T Services Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121777,00
Oferta z najniższą ceną: 121777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121777,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Świadczenie usług wsparcia do systemu informatycznego e-OPLATYgeolog.
- "Opieka pogwarancyjna systemów informatycznych - 2024"
- ODPŁATNE ŚWIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W MŁAWIE
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych CliniNET/STER, Infomedica, Pharmanet, NetRaad, HR-Portal dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.