eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo › Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gorzykowie w ramach zadania pn.Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Witkowo: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gorzykowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo
Numer ogłoszenia: 26126 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Gorzykowie , Gorzykowo 3, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4775790, faks 61 4775790.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gorzykowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Gorzykowie w ramach zadania pn.: Dodatkowe zajęcia dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Witkowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy załączyć zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. nr 1/ 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/, 3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /zał. nr 3/, 4) Istotne elementy umowy /zał. nr 4/, 5) Formularz szczegółowy /zał. nr 5/. 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; 2. w przypadku zmiany stawki VAT zmieni się wartość brutto wynagrodzenia; 3. w przypadku konieczności wcześniejszego rozliczenia się z instytucją pośredniczącą albo w przypadku przelania środków przez instytucję pośredniczącą w późniejszym terminie, w takim wypadku może ulec zmianie termin płatności faktury. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Gorzykowie Gorzykowo 3 62-230 Witkowo oraz Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo Pok. Nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pomoc edukacyjna - zajęcia wyrównawcze (segregator ze scenariuszami zajęć, karty pracy, zagadki rebusy itp.) - 2 szt. - Plansza kiedy piszemy Ó - 2 szt. - Gra czytam i piszę - 2 szt. - Czytam rozumiem - 1 szt. - Bajeczne wiersze - 1 szt. - Ćwiczenia wyrównawcze - 2 szt. - Plansze edukacyjne - 1 szt. - Plansze edukacyjne - 1 szt. - Kocham czytać - 2 szt. - Plansza edukacyjna - 3 szt. - Bingo - 2 szt. - PUS - 8 szt. - PUS kontrolny - 8 szt. - Skrzynka zgadula - 1 szt. - Piłka edukacyjna - 10 szt. - Pachołki matematyczne - 2 szt. - Woreczki z literami - 2 szt. - Woreczki z cyframi - 1 szt. - Regał z szufladami - 1 szt. - Pojemnik Jambo - 3 szt. - Kocham mówić - historyjki obrazkowe z tekstami - 1 szt. - Kocham czytać. Pakiet 12 zeszytów - 1 szt. - Ćwiczenia słuchowe. Płyty z nagraniami - 1 szt. - Karty z wyrazami do czytania globalnego - 1 szt. - Materiały edukacyjne - Atrakcyjne zajęcia (segregator ze scenariuszami imprez, karty pracy z zagadkami, piosenkami, inscenizacjami) - 2 szt. - Gry multimedialne - 4 szt. - Pacynki - 1 szt. - Okienko teatralne - 1 szt. - Sztalugi - 6 szt. - Zestaw plastyczny - 1 szt. - materac edukacyjny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne na zajęcia logopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Drabina 1 - gra logopedyczna - 1 szt. - -Opowiem Ci, mamo- - gra logopedyczna - 1 szt. - -Sprawdź, jak mówię- - karta badania logopedycznego z materiałami pomocniczymi - 1 szt. - -Trudne słowa 1-- gra logopedyczna - 1 szt. - -Układamy wzorce wymowy-- pomoc dla logopedów i nauczycieli wymowy - 1 szt. - Lubner Anna-UniLOGO1- - zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów, terapeutów- 1 szt. - Zabawa w dmuchanie - 1 szt. - Zgadywanka - gra logopedyczna - 1 szt. - -Jak powstają głoski?- - plansza dydaktyczna - 1 szt. - Krzyżówki. Zagadki. Rebusy - Zeszyt 1 sz, rz, ż, cz, dż - 1 szt. - Krzyżówki. Zagadki. Rebusy - Zeszyt 2 s, z, c, dz - 1 szt. - Krzyżówki. Zagadki. Rebusy - Zeszyt 3 ś, ź, ć, dź - 1 szt. - Krzyżówki. Zagadki. Rebusy - Zeszyt 4 l, li, r - 1 szt. - Rymowanki fonologiczne do ćwiczeń słuchu fonemowego - 1 szt. - Suwaki terapeutyczne - windy - 1 szt. - Grymasy - 1 szt. - Sammy - Kwartet logopedyczny - 1 szt. - Wibrator logopedyczny - 1 szt. - Lustro logopedyczne - 1 szt. - Gimnastyka buzi i języka. Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych - 1 szt. - Zeszyt ćwiczeń logopedycznych s, z, c, dz - 1 szt. - Zeszyt ćwiczeń logopedycznych ż, sz, cz, dź - 1 szt. - Logopedyczne zabawy. Część I - sz, ż, cz, dż - CD - 1 szt. - Logopedyczne zabawy. Część II - s, z, c, dz - CD - 1 szt. - Logopedyczne zabawy. Część IV - j, l, r - CD - 1 szt. - Zeszyt ćwiczeń. Część I - sz, ż, cz, dż - 1 szt. - Zeszyt ćwiczeń. Część II - s, z, c, dz - 1 szt. - Zeszyt ćwiczeń. Część IV - j, l, r - 1 szt. - Kolorowanka logopedyczna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce dydaktyczne - pompony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pompony - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomoce dydaktyczne Pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Gry planszowe - 5 szt. - Gry edukacyjne - 2 szt. - Piosenki - 1 szt. - Kasety - 1 szt. - Plansze - 3 szt. - Książeczki - 8 szt. - Książeczki - 8 szt. - Bajki - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup komputera (laptop) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.