eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Kraków: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 261154 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest konserwacja i naprawa systemów zabezpieczenia technicznego w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz wymaganiami wynikającymi z Europejskich i Polskich Norm. 2. Usługą , o której mowa w ust. 1 objęte są następujące systemy: 1) system sygnalizacji włamania i napadu; 2) system kontroli dostępu; 3) system telewizji dozorowej; 4) system sygnalizacji pożaru; 5) dźwiękowy system ostrzegania; 6) system oświetlenia ewakuacyjnego. 3. Usługa, o której mowa w ust. 1 ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych w ust. 2 oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części, od jednej do trzech.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla każdej z części Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż 1) posiada koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) 2) posiada zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze w zakresie instalacji i konserwacji wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 ze zm.). dla części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). dla części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienie bądź zamówienia na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy każde, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione zakresy tj. 1) konserwację lub serwis systemu sygnalizacji włamania i napadu; 2) konserwację lub serwis systemu kontroli dostępu; 3) konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej; 4) konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru; 5) konserwację lub serwis dźwiękowego systemu ostrzegania; 6) konserwację lub serwis systemu oświetlenia ewakuacyjnego. Zamawiający dopuszcza wykazanie wykonania usługi obejmującej wszystkie spośród ww zakresów zarówno w ramach realizacji jednego jak i 6 zamówień, tj. dla każdego zakresu oddzielnie. dla części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienie na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej (IP); dla części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienie na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru BMZ Integral C. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części I: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 2 osobami, z których każda: jest przeszkolona w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiada aktualne zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia oraz posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego min. I stopnia wydaną przez MSWiA zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 4 czerwca 1998 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 511) oraz co najmniej 1 osobą nadzorującą przeszkoloną w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiadającą aktualne zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia, uprawnienia do projektowania systemów zabezpieczeń klas SA1-SA4 oraz posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną przez MSWiA zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 4 czerwca 1998 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 511). dla części II: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 2 osobami, z których każda: posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną przez MSWiA zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 4 czerwca 1998 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 511). dla części III: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 2 osobami, z których każda: jest przeszkolona w Narodowym Instytucie Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (dawniej: Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych) i posiada aktualne zaświadczenia o ukończeniu ww. przeszkolenia oraz posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego min. I stopnia wydaną przez MSWiA zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 4 czerwca 1998 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 511). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla części I: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - zamówienie bądź zamówienia na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy każde, obejmujące swym zakresem wszystkie poniżej wymienione zakresy tj. 1) konserwację lub serwis systemu sygnalizacji włamania i napadu; 2) konserwację lub serwis systemu kontroli dostępu; 3) konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej; 4) konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru; 5) konserwację lub serwis dźwiękowego systemu ostrzegania; 6) konserwację lub serwis systemu oświetlenia ewakuacyjnego. dla części II: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - zamówienie na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu telewizji dozorowej (IP). dla części III: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - zamówienie na usługi konserwacji lub serwisu trwające nieprzerwanie min. 6 miesięcy, obejmujące swym zakresem konserwację lub serwis systemu sygnalizacji pożaru BMZ Integral C.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (np. zmiana stawki podatku VAT), wówczas za niezmienną uznaje się cenę netto; 2) nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi w przypadku przerwania świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji; 3) Zamawiający odstąpi albo wypowie umowę w części w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 12 niniejszej umowy; 4) zmiana terminu realizacji zamówienia podyktowana działaniami podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - wówczas Strony umowy doliczą do pierwotnego terminu okres stanowiący różnicę pomiędzy terminem pierwotnym przewidzianym na ich wydanie a terminem faktycznym; 5) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a którego realizacji nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, wówczas termin realizacji zamówienia określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego. 6) zmiana osób wykonujących przedmiot umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrektora III p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.