eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów budowlanych i wyrobów pomocniczych dla budownictwa na potrzeby własne ARL Sp. z o.o. oraz w celu realizacji projektuZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Ostrowiec Świętokrzyski: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów budowlanych i wyrobów pomocniczych dla budownictwa na potrzeby własne ARL Sp. z o.o. oraz w celu realizacji projektu: ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2014.
Numer ogłoszenia: 26082 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o. , ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 249 50 01; 248 03 70, faks 41 248 03 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów budowlanych i wyrobów pomocniczych dla budownictwa na potrzeby własne ARL Sp. z o.o. oraz w celu realizacji projektu: ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: fabrycznie nowych materiałów budowlanych (przyborów i narzędzi CZĘŚĆ A)oraz fabrycznie nowych materiałów tynkarskich (przyborów i narzędzi CZĘŚĆ B), Zgodnie z opisem szczegółowo określonym w załączniku nr 6A-6B do SIWZ z przeznaczeniem na realizację projektu ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ oraz fabrycznie nowych materiałów budowlanych (przyborów i narzędzi ( CZĘŚĆ C ) Zgodnie z opisem szczegółowo określonym w załączniku nr 6C do SIWZ z przeznaczeniem na potrzeby własne ARL Sp. z o.o..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.50.00.00-5, 44.30.00.00-3, 44.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożyć oświadczenie według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożyć oświadczenie według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożyć oświadczenie według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożyć oświadczenie według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożyć oświadczenie według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy PZP - wg wzoru jak zał. nr 3 do SIWZ oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wg wzoru jak załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, zaakceptowany (podpisany) wzór umowy wg wzoru jak zał nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych artykułów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; b) strony ustalają, że gramatura zaoferowanego asortymentu przy każdorazowej dostawie może ulegać zmianie przy czym szacunkowa ilość zamówienia na okres realizacji pozostanie bez zmian. Cena po przeliczeniu innej gramatury pozostanie bez zmian. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. c) strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w ramach tzw. promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment, sezonowych obniżek cen w trakcie trwania umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAPROJEKTUJ SWOJĄ KARIERĘ!, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych (przyborów i narzędzi CZĘŚĆ A),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych (przyborów i narzędzi CZĘŚĆ A) - szczegółowy opis w Załączniku 6 a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.50.00.00-5, 44.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fabrycznie nowe materiały tynkarskie (przybory i narzędzia CZĘŚĆ B),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fabrycznie nowe materiały tynkarskie (przybory i narzędzia CZĘŚĆ B) szczegółowy opis w załączniku 6B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: fabrycznie nowe materiały budowlane (przybory i narzędzia ( CZĘŚĆ C ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fabrycznie nowe materiały budowlane (przybory i narzędzia ( CZĘŚĆ C ) szczegółowy opis z załączniku 6C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.