eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleModernizacja sieci wodociągowej w gminie Gidle w zakresie połączenia sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Gidle w zakresie połączenia sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3272027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f145cfa-1c62-48a9-b16c-be1ad80f450e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Gidle w zakresie połączenia sieci wodociągowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f145cfa-1c62-48a9-b16c-be1ad80f450e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044883/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Gidle w zakresie połączenia sieci wodociągowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Gidle w zakresie połączenia sieci wodociągowej”, w ramach której wykonawca zobowiązany jest wykonać dwa następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 – Rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku Śliwaków gm. Kłomnice – Borowa gm. Gidle, obejmująca działki nr ewid. 32, 33, 190 obręb Borowa gm. Gidle oraz działka nr ewid. 1068 obręb Śliwaków gm. Kłomnice.
2) Zadanie nr 2 – Rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku Pławno – Górki gm. Gidle, obejmująca działki nr ewid. 34, 184 i 433 obręb Pławno gm. Gidle.
3.2. ZAKRES ROBÓT dla Zadania nr 1:
1) Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z armaturą odcinającą i pomiarową o łącznej długości 738,8 m.
2) budowa sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN 10 Dn 125 mm przewidzianej jako połączenie dwóch istniejących odcinków sieci wodociągowej.
3) przedmiotową sieć wodociągową należy wyposażyć w armaturę odcinającą w postaci trzech zasuw kołnierzowych żeliwnych fi 100 mm.
4) na przejściu pod dnem rzeki Warty oraz na terenach zalewowych zakłada się wykonanie odcinka 101,4 mb wodociągu metodą przecisku sterowanego z rurą przeciskową PEHD RC SDR17 Dn 200 mm. Na pozostałych odcinkach przyjęto układanie rur przewodowych wodociągu metodą przecisku sterowanego. Komory startowe i końcowe do wykonania w formie wykopu otwartego umocnionego z odwodnieniem gruntu układem igłofiltrów,
5) zamontowanie studni wodomierzowej Dn 1500 mm na istniejącym odcinku sieci wodociągowej w pasie drogowym drogi publicznej. Wyposażenie studni stanowić będzie zestaw wodomierzowy Dn 80mm, w tym wodomierz sprzężony, zawór antyskażeniowy, filtr siatkowy, króćce kołnierzowe, zwężki kołnierzowe Dn100/80 mm oraz zasuwy montowane w gruncie poza studnią.
6) odtworzenie i przywrócenie terenów do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu budowy.
3.3. ZAKRES ROBÓT dla Zadania nr 2:
1) Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z armaturą odcinającą i pomiarową o łącznej długości 450,1 m.
2) budowa sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN 10 Dn 160 mm przewidzianej jako połączenie istniejących odcinków sieci wodociągowej.
3) przedmiotową sieć wodociągową należy wyposażyć w armaturę odcinającą w postaci dwóch zasuw kołnierzowych żeliwnych fi 150 mm.
4) na przejściu pod dnem rzeki Warty oraz na terenach zalewowych zakłada się wykonanie odcinka 88 mb wodociągu metodą przecisku sterowanego z rurą przeciskową PEHD RC SDR17 Dn 250 mm. Na pozostałych odcinkach przyjęto układanie rur przewodowych wodociągu metodą przecisku sterowanego. Komory startowe i końcowe do wykonania w formie wykopu otwartego umocnionego z odwodnieniem gruntu układem igłofiltrów.
5) odtworzenie i przywrócenie terenów do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu budowy.
3.4. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
a) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
b) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
c) uczestniczyć będzie w naradach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
d) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
e) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),
f) opracuje dokumentację powykonawczą – w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami),
g) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik Nr 10 do SWZ, na który to składają się m.in.:
1) Projekt architektoniczno-budowalny, Projekt techniczny z częścią rysunkową i projektem zagospodarowania terenu,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
4) Geotechniczne warunki posadowienia:
- opinia geotechniczna,
- dokumentacja badań podłoża gruntowego,
- projekt geotechniczny
5) Decyzje, uzgodnienia.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawce.
Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu nadzoru budowlanego zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395134,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395134,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe EKOINŻBUD Łukasz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101415800

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 19

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395134,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.